سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پس از ۷ سال انتظار
12 تیر 1400 - 10:42
شناسه : 14660
رکورد تولید واحد نورد دوقفسه‌ای شکسته شد؛ مدیر محصولات سرد ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه گفت: این شرکت موفق شد پس از هفت سال رکورد تولید در نورد دو قفسه‌ای را بشکند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محسن استکی مدیر محصولات سرد ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال، با تلاش جمعی و اراده پرسنل نورد دوقفسه‌ای و پشتیبانی واحدهای ذی‌ربط دستیابی به رکورد تولید کمی در این واحد محقق شد و پس از هفت سال رکورد تولید در این واحد شکسته شد. 

وی افزود: نورد دوقفسه‌ای در سال ۱۳۸۴ و در راستای تکمیل زنجیره تولید ورق قلع اندود، به منظور تولید ورق‌هایی باضخامت ۰٫۱۸ تا ۰٫۳ میلی‌متر شروع به کار کرد. لذا نورد دوقفسه‌ای پس از واحدهای اسیدشویی در زنجیره تولید ورق قلع‌اندود ناحیه نورد سرد قرار گرفته است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه گفت: در این فرایند ورق با ضخامت ورودی ۲ میلی‌متر پس از ۳ مرحله نورد رفت و برگشتی با اعمال ریداکشن تا ۹۲ درصد به ورق مورد نیاز جهت ارسال به خطوط پایین‌دستی وارد سیکل تولید می‌شود. در انتها سیکل قلع‌اندود ورق تولیدی به صورت کلاف به این واحدها می‌رسد که در اینجا پس از انجام مراحل مقدماتی، بر روی محصول پوشش قلع داده شده و محصول با قابلیت بالا در صنعت بسته‌بندی و مواد غذایی تبدیل می‌شود که پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان در این زمینه است. البته این سیکل تولید از زنجیره‌های با ارزش آفرینی بالا در ناحیه نورد سرد شرکت فولادمبارکه به شمار می‌رود.

افزایش تولید در ناحیه نورد سرد فولادمبارکه

بهزاد بهادرانی مدیر ناحیه سرد فولادمبارکه در پایان خاطرنشان کرد: در خرداد ماه امسال، با تولید ۲۴ هزار و ۲۶۲ تن محصول با ارزش کلاف قلع‌اندود و سایر محصولات خام موفق به پشت سر گذاشتن رکورد پیشین خود در سال ۱۳۹۳ با تولید ۲۴۰ هزار و ۷۳ تن محصول شده‌ایم. این افزایش تولید ماحصل همدلی پرسنل واحد نورد دوقفسه‌ای تیم و پشتیبانی واحدهای کارگاه غلتک، دفاتر فنی تولید و تعمیرات و برنامه‌ریزی تولید است که امیدواریم در آینده باز هم شاهد موفقیت‌های بیشتر در این ناحیه باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.