سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
پولادمردان ذوب‌آهن روند تولید را به سمت صعود هدایت کردند
19 بهمن 1400 - 9:58
شناسه : 24342
آیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و جشن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل شرکت و جمعی از مسئولان و کارکنان ذوب‌آهن اصفهان، دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه در تالار آهن برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن در این آیین با بیان اینکه سفره معیشت همکاران هیچ‌گاه کوچک نخواهد شد، اظهار داشت: منصور یزدی‌زاده و مدیران ارشد شرکت برای معیشت همکاران روند مناسبی انتخاب کرده بودند که این روند همچنان حفظ و ارتقا خواهد یافت.

وی با تاکید بر اینکه ذوب‌آهن اصفهان یک بنگاه اقتصادی است، افزود: با تلاش همه همکاران روند تولید شرکت رو به رشد است و دو رکورد تولیدی کسب شده در ایام دهه مبارک فجر، گواه صادقی بر این ادعا است.

سرپرست مدیریت عامل شرکت ذوب‌آهن، گفت: همه مکلف هستیم براساس اصول اقتصاد مقاومتی و بند «موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌های حیاتی و اقتصادی و عمرانی کشور» که ولی امر مسلمین جهان(مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب آن را تبیین و ابلاغ فرمودند، در ذوب‌آهن اصفهان، محصولات را به روش علمی و اقتصادی تولید کنیم.

رخصتی به دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف پرداخت و بیان کرد: افزایش ۸۰ برابری ظرفیت تولید فولاد، بومی‌سازی ۸۵ درصدی تجهیزات و تکنولوژی مورد نیاز صنعت فولاد و هزاران دستاوردهای بزرگ در عرصه‌های علمی، صنعتی، فناوری و … حاصل برکات و ثمرات انقلاب و اتکا به توان داخلی است.

وی ادامه داد: باید با کارکنان بر اساس قانون و رافت اسلامی و انسانی رفتار شود و حتی برخورد با کارکنانی که بعضا بی اخلاقی نموده‌اند نباید سفره معیشت آن‌ها را تحت شعاع قرار دهد. ذوب‌آهن سرشار از نیروهای متخصص است فقط باید فضایی مهیا کنیم تا همکاران بتوانند از تخصص خود در جهت شکوفایی خود و شرکت استفاده کنند.

رخصتی به همکاران توصیه نمود با همدلی، همبستگی و دست در دست هم برای رشد تولید و توسعه ذوب‌آهن گام بردارند و اجازه ندهند حاشیه جای تولید و توسعه شرکت را بگیرد..

لزوم تامین مواد اولیه ذوب‌آهن

آیت‌الله حبیب‌الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم‌های دهه مبارک فجر شرکت ذوب‌آهن نیز با بیان اینکه به فرموده معصومان(ع) دین‌شناسی در راس کمالات است، اذعان داشت: برای شناخت دین باید به دین شناسان مراجعه کنند تا دیندار باقی بمانند.

وی در پایان با بیان اینکه تولید اصل اول اقتصاد است، خاطرنشان کرد: نباید ظرفیت تولیدی ذوب‌آهن معطل بماند، بنابراین مسئولان باید به قید فوریت نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز این شرکت اقدام کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.