سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
پیام تبریک مدیرعامل سیمیدکو به مناسبت روز صنعت و معدن
12 تیر 1401 - 14:20
شناسه : 29813
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، در پیامی فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی سیمیدکو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، پیام تبریک محمد مدنی‌فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به مناسبت روز ملی صنعت و معدن را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۱۰ تیر ماه به عنوان روز ملی صنعت و معدن به پاس ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر تلاشگران عرصه صنعت و معدن نام‌گذاری شده است. موفقیت‌های بی‌بدیل فرزندان برومند ایران در حوزه صنعت و معدن همه بخش‌های خصوصی و دولتی، نشانه آشکار تلاش برای رسیدن به توسعه پایدار و مصداق بارز پیشرفت، تعالی و حرکت رو به جلو در این حوزه است.

بدون شک، یکی از مهم‌ترین راه‌های اعتلای اقتصاد و شکوفایی تجارت ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی، نگاه ویژه به این حوزه اثرگذار و مهم بوده و ایران از مواهب و ثمرات شیرین آن برخوردار خواهد بود. بر خود لازم می‌دانم این روز را به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران، کارگران و زحمتک‌شان عرصه صنعت و معدن به خصوص کارکنان سخت‌کوش منطقه معدنی سنگان و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.