جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت شکستن رکورد تولید
01 اردیبهشت 1401 - 10:38
شناسه : 26910
مدیرعامل گروه فولاد خوزستان، به مناسبت شکستن مرزهای تولید و ثبت رکورد ماهانه ۳۵۱ هزار تن شمش و ۳۷۳ هزار تن آهن‌اسفنجی در گروه فولاد خوزستان برای اولین بار در تاریخ این شرکت، پیامی خطاب به کارکنان زحمت‌کش صادر کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل گروه فولاد خوزستان، به مناسبت شکستن مرزهای تولید پیامی صادر کرد. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ‌سازی و ثبت رکورد تولید ماهانه بیش از ۳۵۱ هزار‌ تن شمش و ۳۷۳‌ هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه فولاد خوزستان نویدبخش آینده‌ای افتخار آمیز است. انسان‌های بزرگ، اتفاقات بزرگ را رقم می‌زنند و اکنون مردان و زنان سخت‌کوش و تاریخ‌ساز فولاد خوزستان دستاوردی را از آن خود کرده‌اند که بزرگی، قدر و قیمت آن فراتر از ظرف واژه‌ها و کلمات است.

شرکت فولاد خوزستان در آغاز قرن جدید و با غلبه بر مشکلات و محدودیت‌های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و انرژی مورد نیاز، آنچه را که لیاقت داشت به دست آورد و یکبار دیگر ثابت کرد که این فرزند خلف انقلاب اسلامی، در عرصه صنعت و اقتصاد، با همت پرسنل خدوم می‌تواند تاریخ‌سازی کند.

ثبت این ارقام، گواهی می‌دهد که شرکت فولاد خوزستان در صورت عدم تحمیل محدودیت‌های برق و گاز و مشکلات ناشی از تامین مواد اولیه، می‌تواند از عدد تولید چهار میلیون تن در سال جاری عبور کند.

نیک می‌دانم ثبت این عدد نتیجه زحمات، فداکاری و غیرت کارکنان زحمت‌کش خط مقدم تولید و سایر واحدهای پشتیبانی و بازرگانی بوده که با زبان روزه در ماه مبارک رمضان از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، در نهایت تواضع و به رسم ادب و همچنین به نمایندگی از هییت‌مدیره خستگی‌ناپذیر شرکت از همت و غیرت تمامی همکاران گرامی قدردانی به عمل آورده و به خانواده‌های کارکنان بابت همراهی ارزشمند در این مسیر مقدس ادای احترام می‌کنم.

به فضل پروردگار و کوشش تیم‌های کاری در قسمت‌های گوناگون شرکت فولاد خوزستان، سال ۱۴۰۱ سال دستاورهای بزرگ در امر تولید و توسعه در جهت تحقق حداکثری شعار «تولید، اشتغال‌زایی و دانش‌بنیان» خواهد بود.

و من الله توفیق

امین ابراهیمی ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.