جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
پیام مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ارتباطات
27 اردیبهشت 1401 - 12:44
شناسه : 27879
مدیرعامل فولاد هرمزگان در پیامی، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به دست‌اندرکاران این عرصه، تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطااله معروف‌خانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پیامی، فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به دست‌اندرکاران این عرصه، تبریک گفت. در ادامه متن کامل این پیام را می‌خوانید:

به نام خدا

اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

روابط‌‌عمومی، به عنوان ‌رین رکن نظام ارتباطی و اطلاع‌‌رسانی در افزایش آگاهی‌های آحاد جامعه، فرهنگ‌سازی، تنویر افکار عمومی و ارائه اطلاعات شفاف به ذی‌نفعان نقشی بی‌بدیل برعهده دارد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام آن‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی، با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است. اکنون بر کسی پوشیده نیست که کشور درگیر جنگ روایت‌ها و جنگی ترکیبی بوده و پایه آن، رسانه و افکار عمومی است.

مقام معظم رهبری در روز ۱۴ آذر، با اقدامی هوشمندانه همگان را به جهاد تبیین امر کردند و فرمودند «جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است؛ با این جهاد، می‌توان حرکت‌های صحیح را منتشر کرد و به پرسش‌ها، پاسخ داد. همچنین با جهاد تبیین، می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌ نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد».

جهاد تبیین، راهبردی برای خروج از محاصره تبلیغاتی برای روایت صحیح و اطمینان دادن به مردم است. واژگان کلیدی جهاد تبیین از منظر ارتباطی شامل پاسخگویی، آگاهی‌بخشی، بیان حقایق بدون هیاهو، گفتمان‌سازی اقناع و نفوذ در افکار عمومی است. روابط‌عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال مردم و سازمان‌ها، با بیان منطقی به دور از اغراق واقعیات، نقشی بی‌بدیل و کلیدی در جهاد تبیین ایفا می‌کنند.

۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک عرض کرده و برای همه دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، مخصوصا همکاران خود در روابط‌عمومی فولاد هرمزگان به عنوان جهادگران عرصه تبیین، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.