چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پیشرفت چشمگیر کارخانه فولاد ازنا
31 خرداد 1400 - 12:28
شناسه : 14059
فرماندار ازنا گفت: کارخانه فولاد ازنا با تولید سالیانه یک میلیون و 200 هزار تن به عنوان یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حشمت بهمنی فرماندار ازنا اظهار داشت: با راه‌اندازی این مجموعه فولادی توانستیم برای یک هزار و ۵۰۰ نفر به‌طور مستقیم و ۳ هزار نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی فراهم کنیم.

وی افزود: این واحد صنعتی به حالت تعطیل بود که خوشبختانه با ورود استاندار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی پیدا کرد. لذا خطوط تولید، مونتاژ و فراوری این مجموعه نصب شده است.

فرماندار ازنا با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد، گفت: متاسفانه در حال حاضر مالک و سرمایه‌گذار مشکلاتی با یکدیگر مشکلاتی دارند که در دست بررسی است. البته رایزنی‌های با شرکت‌های با تجربه در این حوزه صورت گرفت اما هنوز سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی این واحد پیدا نشده است.

بهمنی بیان کرد: در سفر اخیر رییس قوه قضاییه به استان دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی صادر شد و در ستاد رفع موانع این موضوع پیشنهاد شده که هفته آینده با حضور استاندار پیگیری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات این واحد در خارج از استان و بخشی در داخل استان باید حل شود که به‌زودی با دستوری که از طرف قوه قضاییه صادر شده است. شاهد تعیین تکلیف این واحد تولیدی بزرگ در استان لرستان خواهیم بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.