جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه برق فولاد اکسین
15 تیر 1400 - 14:08
شناسه : 14787
مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به اسفند ماه سال ۱۳۹۹ شرکت فولاد اکسین شنبه ۱۲ تیر ماه با حضور نمایندگان جمعی از سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیت‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در محل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد. و در ابتدا این جلسه سرپرست فولاد اکسین خوزستان گزارش عملکرد هییت‌مدیره شرکت در سال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان سرپرست فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال گذشته شامل تسویه بدهی‌ها و حضور در پروژه‌های بزرگ خطوط لوله کشور اظهار داشت: دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در گرو همدلی و کارهای جمعی است که با تلاش مضاعف در جهت تولید ممکن خواهد شد.

وی همچنین به اهمیت اجرای طرح فولادسازی شرکت اشاره کرد و افزود: این طرح فرصتی ایده‌آل برای تولید محصولات باکیفیت است که با توجه به پتانسیل نیروی‌های جوان، شاداب و متخصص اکسین اجرای آن بیش از پیش احساس می‌شود.

گفتنی است، پروژه پست برق ۴۰۰ کیلوولت این شرکت ۶۵ درصدی پیشرفت فیزیکی داشته است.

شایان ذکر است غلام‌حسین انصاریان عضو هییت‌مدیره شرکت ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگران و کارکنان شرکت، دستاوردهای حاصله را نتیجه زحمات این عزیزان دانست و در ادامه گزارش حسابرس مستقل در مورد عملکرد مالی شرکت را ارائه کرد و پس از آن پاسخ‌های لازم سایر دستور کارهای مجمع مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.