چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پیش‌بینی قیمت جهانی طلا
26 تیر 1401 - 19:27
شناسه : 30449
بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، قیمت طلا به یک هزار و 680 دلار به عنوان یک سطح پشتیبانی اصلی در بلندمدت خواهد رسید.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، به نظر می‌رسد بازار جهانی طلا در صورت شکست، دچار کاهش نرخ تا حدود ۲۰۰ دلار خواهد شد. با این حال، محتمل است از این نطقه جهشی را ثبت کند و شاید در تلاش باشد دوباره به سطح یک هزار و ۷۵۰ دلار برسد. پس از آن، سطح قیمت یک هزار و ۸۰۰ دلار هدف قرار می‌گیرد و اگر از آن عبور کند، بسیار بیشتر خواهد شد و حتی این امکان وجود دارد که به طور کامل بهبود پیدا کند.

تحلیلگران در خصوص آینده قیمت طلا عنوان کردند: اگر قیمت طلا به کم‌تر از یک هزار و ۷۰۰ دلار سقوط کند، آن‌ها به سرعت چند صد دلار از دست خواهند داد و بر این اساس باید به دلار آمریکا و بازده ۱۰ ساله توجه زیادی داشت. اگر هر دو به تقویت خود ادامه دهند، نمی‌توان آینده روشنی را برای طلا متصور بود. از سوی دیگر، اگر هر دو شروع به سقوط کنند، طلا حداقل در تئوری باید در آن نقطه افزایش پیدا کند. همان‌ طور که در حال حاضر انتظار می‌رود، طلا در این شرایط با نرخ بهره بالا، عملکرد مناسبی نداشته است.

بازارهای طلا طی این هفته، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کردند. در نهایت، این بازاری است که تحلیلگران توجه زیادی به این منطقه دارند و تا زمانی که شاهد حفظ این منطقه باشیم، هنوز امکان بازیابی طلا وجود دارد. همه چیز در خصوص دلار آمریکا و نرخ بهره در این کشور است. اگر دلار آمریکا اندکی عقب‌نشینی کند، می‌تواند به طلا فرصتی برای بهبود بدهد. با این حال، تا زمانی که قیمت طلا از سطح یک هزار و ۸۰۰ دلار عبور نکند، تحت‌ تاثیر هر نوع رالی قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.