چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
پیوند صنعت و دانشگاه سبب ارتقا جایگاه هر دو نهاد می‌شود
26 دی 1400 - 13:12
شناسه : 23126
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد و گفت: پشتیبانی در تامین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی از اهداف ایجاد این دفتر است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه خلیج‌فارس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در دیدار با محمد صادقی سرپرست جدید دانشگاه هرمزگان، انتصاب شایسته‌ وی را تبریک گفت و اظهار داشت: بی‌شک حضور جنابعالی که به‌صورت توامان از جامعه‌ علمی و صنعتی کشور هستید، می‎‌تواند منشا خیروبرکت برای ایران اسلامی به‌ویژه استان هرمزگان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه هرمزگان باید در تمام زمینه‌ها مشاور صنعت استان باشد، افزود: در همین راستا ایجاد دفتر دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس را با هدف پشتیبانی در تامین منابع انسانی متخصص، ارائه‌ی خدمات آموزشی و انجام مشاوره‌های تخصصی در برنامه قرار دادیم که امیدواریم با هم‌افزایی دوسویه به نتایج مثبتی منتهی شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، گفت: با دایر شدن این دفتر به‌صورت روزانه یکی از اساتید دانشگاه هرمزگان در منطقه ویژه حضور خواهد یافت و متناسب با دغدغه‌های صنعت در راستای جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید به‌عنوان مشاور فعالیت خواهد کرد.

خلج طهرانی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف دانش‌افزایی مدیران صنعت استان شد و بیان کرد: دوره‌های آموزشی مختلف می‌تواند مدیران صنعت هرمزگان را توانمندتر از پیش کند و در گام نخست پیشنهاد برگزاری دوره‌های آموزش حقوق برای مدیران غیرحقوقی است.

وی در پایان پیوند صنعت و دانشگاه را سبب ارتقا جایگاه هر دو نهاد دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم با افزایش سطح تعاملات تمامی ارکان تاثیرگذار جامعه بتوانیم بستری پایدار برای بالندگی هر چه بیشتر کشور و حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری محبوب و مردمی ایجاد کنیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.