جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
پیگیر مشکلات حوزه صنایع معدنی زنجان هستیم
01 اسفند 1400 - 8:51
شناسه : 24836
رییس وزارت صمت استان زنجان؛ رییس وزارت صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: معادن و صنایع معدنی استان زنجان با مشکلات بسیاری مواجه است که از جمله آن‌ها تغییر تعرفه‌ها و عرضه در بورس کالا است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در جلسه فعالان حوزه صنایع معدنی استان با بیان اینکه مشکلات مرتبط با صنایع معدنی و معادن زنجان، به صورت ویژه جمع‌بندی و در جلسه‌ای  خاص پیگیری شده است، اظهار داشت: از جمله این مشکلات، می‌توان مسائل مربوط به عرضه در بورس کالا و خرید خاک برای واحدهای سرب و روی را اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر تعرفه‌های واحدهای الکترولیز، افزایش قیمت گاز واحدهای تولیدی و مشکلات مرتبط با ورود موقت خاک از جمله مشکلات پیگیری شده در حوزه سرب و روی است.

گفتنی است، شماری از فعالان معدنی استان نیز، مشکلات و دغدغه‌های خود را در بخش‌های مختلف مطرح کردند که مشکلات عرضه در بورس، قیمت‌گذاری‌های دستوری، تهیه خاک سهمیه‌ای، لزوم واردات ماشین‌آلات جدید مورد نیاز معادن، تغییر تعرفه‌ها در بخش‌هایی مانند الکترولیز، قیمت حامل‌های انرژی از جمله گاز معادن و واحدهای تولیدی، همکاری بیشتر شرکت تهیه و تولید مواد، مشکلات مرتبط با ورود موقت و … از آن جمله بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.