چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چادرملو، شفاف‌ترین شرکت فعال در بازار سرمایه
29 فروردین 1401 - 11:46
شناسه : 26755
تعیین پاداش اعضای هییت‌مدیره، روالی است که همه ساله شرکت‌ها بر اساس اساسنامه و طبق ماده 134 قانون تجارت مکلف هستند در مجمع عمومی سالیانه خود به صورت شفاف مبلغ آن را به تصویب برسانند و چادرملو نیز در مجمع عمومی خود در 12 تیر سال گذشته، این پاداش را به صورت شفاف تعیین کرد.
ارسال توسط : منبع : رابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اخیرا مطلبی تحت عنوان پاداش یک میلیاردی چادرملو به اعضای هییت‌مدیره در تعدادی از کانال‌های مجازی به گونه‌ای منتشر شده است که مخاطب تصور کند اتفاق عجیب و کشف مهمی است.

لازم دیده شد جهت آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی به استحضار برسانیم، تعیین پاداش اعضای هییت‌مدیره، روالی است که همه ساله شرکت‌ها بر اساس اساسنامه و طبق ماده ۱۳۴ قانون تجارت مکلف هستند در مجمع عمومی سالیانه خود مبلغ آن را به تصویب برسانند.

بر اساس صورت‌جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت چادرملو مورخ ۱۲ تیر ماه سال ۱۴۰۰، پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به عنوان پاداش اعضای هییت‌مدیره که تمام نمایندگان سهامداران عمده حقوقی هستند، به طور متوسط برای هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان به تصویب رسید که آن هم به شخص تعلق نمی‌گیرد؛ بلکه در وجه شرکت‌های سهامدار عمده واریز می‌شود.

گفتنی است، این مصوبات به طور شفاف در رسانه‌های تخصصی بورس و سایت کدال به طور متوالی منتشر می‌شود و چادرملو در سال گذشته به عنوان ناشر برتر به دلیل افشای به موقع اطلاعات شرکت، بهبود مستمر عملکرد، افزایش سودآوری و مدیریت پرتلاش و هوشمندانه مجموعه، از سوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، تقدیرنامه دریافت کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.