چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
چادرملو، مادری دلسوز در دل کویر
12 بهمن 1400 - 9:41
شناسه : 23951
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تداوم حمایت‌های مادی و معنوی و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقدام به تهیه و توزیع سبد معیشتی مشتمل بر ارزاق و اقلام مصرفی خانواده‌ها در بین خانوارهای کم‌برخوردار کشور نمود.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این کمک‌ها با همراهی پیمانکاران، مشاوران و کارگران این مجموعه تهیه شده و در حال ارسال به سیل‌زدگان دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان و همچنین مناطق محروم استان یزد است.

وی افزود: شرکت چادرملو توانسته دستاوردهای چشمگیری در عمل به اقتصاد مقاومتی، مسئولیت اجتماعی، اشتغا‌ل‌زایی، جهش تولید و درنهایت توسعه پایدار منطقه از خود برجای بگذارد و نقشی بی‌بدیل در راستای کمک به اقشار ضعیف در استان، محرومیت‌زدایی و همچنین مقابله با بحران ویروس کرونا ایفا کند. لذا با توکل به خدا، اجرای این امور در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت چادرملو این روزها موجب دلگرمی اقشار آسیب‌پذیر شده است، به نحوی که با توجه به اهمیت اقدامات انجام شده توانست نشان عالی همایش مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج این همایش را به پاس خدمات موثر کسب کند.

تقی‌زاده در پایان با بیان اینکه شرکت چادرملو در مسئولیت‌پذیری اجتماعی نوین نیز پیش قدم بوده است، خاطرنشان کرد: در کنار تعهد به جامعه و کمک به اقشار آسیب‌پذیر، مسئولیت اجتماعی امروزه مفاهیمی مانند حفظ محیط زیست، رفاه کارکنان، کیفیت زندگی شهروندان به خود گرفته که به مفهوم مسئولیت اجتماعی نوین افزوده شده و خوشبختانه شرکت چادرملو در این زمینه نیز پیش گام است.

گفتنی است، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با هدف توسعه مناطق کم برخوردار تاکنون حمایت‌های گسترده‌ای به برخی روستاها و مناطق محروم شهرهای اردکان، عقدا، خرانق و بهاباد در استان یزد نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.