سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
چادرملو از برنامه سالانه خود پیشی گرفته است
07 بهمن 1400 - 12:09
شناسه : 23724
جمعی از کارشناسان و مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاري ملی ایران و امید، فعال در بازار سرمایه طی ۲ روز از مجتمع‌های معدنی و صنعتی چادرملو بازدید و در جریان فعالیت‌های جاری، برنامه‌ها و طرح‌های آتی شرکت قرار گرفتند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وحید خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، اظهار داشت: در حال حاضر با وجود مشکلات ناشی از قطعی گاز کارخانه‌ها، و تعطیلی واحد فولادسازی که با ۵۰ درصد ظرفیت در حال بهره‌برداری است، همچنان از برنامه‌ها تولید سالانه جلوتر هستیم.

وی افزود: باوجود وعده‌های داده شده مبنی بر عدم قطع برق کارخانه‌های چادرملو به دلیل برخورداری این مجموعه از نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی و نیروگاه خورشیدی، متاسفانه همچنان با قطعی برق مواجه هستیم، این در حالی است که تلاش کردیم امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال رفع موانع تولید نام‌گذاری شده است بیش از برنامه جهش تولید داشته باشیم.

رشد تولید حاصل حمایت تک تک اعضای چادرملو است

حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو نیز با اشاره به برنامه‌ریزی تولید ۱۲ میلیون تن کنسانتره سنگ‌آهن در سال‌جاری، گفت: رشد تولید در این واحدها مرهون حمایت‌های مدیرعامل و هییت‌مدیره چادرملو و تلاش‌های بی وقفه پرسنل پر تلاش مجموعه است.   

وی ادامه داد: به نیروهای خلاق و جوانان ایده‌پرداز اجازه داده شده که در بحث بومی‌سازی وارد شوند و با مشوق‌های انگیزشی موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه حاصل شد. 

گفتنی است، در پایان، بازدیدگان گروه سرمایه‌گذاری، از همکاری تیمی و روحیه بالای پرسنل چادرملو تقدیر به عمل آمد و نظم و انضباط آنان را که مرهون مدیریت یکپارچه و توسعه گراست بی نظیر و ستودنی توصیف کردند و رمز موفقیت چادرملو در بازار سرمایه را همین عوامل دانستند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.