پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
چادرملو در یزد انقلاب به پا می‌کند
16 آذر 1400 - 11:25
شناسه : 21446
مدیر مجتمع معدنی چادرملو درگردهمایی مدیران صنایع استان یزد، با اعلام اینکه چادرملو برای اشتغال مستقیم 20 هزار نفر و غیر مستقیم و 100 هزار نفر با اجرای طرح توسعه خود برنامه‌ریزی کرده است، گفت: صنعت فولاد کشور با اجرای طرح توسعه این شرکت سطحی دیگر از توسعه را تجربه خواهد کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمید جهانی مدیر مجتمع معدنی چادرملو ضمن اشاره به نگاه توسعه‌گرای مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و حمایت‌های بی‌دریغ ایشان از اجرای طرح‌های توسعه پایدار به ویژه در امر تامین آب و برق، اظهار داشت: طی دو سال اخیر واحدهای معدنی و صنعتی چادرملو موفق به ثبت رکوردهای بی نظیر در تولید و فروش شده‌اند و این موفقیت‌ها در شرایطی کسب شده که کشور درگیر مبارزه با ویروس همه‌گیر کرونا و مشکلات ناشی از کمبود حامل‌های انرژی، آب و برق بوده است.

وی افزود: مدیریت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در راستای دستور مقام معظم رهبری برای تحقق برنامه اقتصاد مقاومتی، با حمایت اعضای هییت‌مدیره و سهامداران حقیقی و حقوقی تمهیداتی اندیشیده‌اند که انشالله در آینده نزدیک شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها با اجرای ده‌ها طرح صنعتی خواهیم بود.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو، گفت: با اجرایی طرح توسعه این شرکت، در مجموع ۱۷میلیون و ۳۰۰ هزار تن به محصولات  اصلی و ۳۵۰ هزار تن محصولات فرعی به مجموع تولیدات چادرملو افزود خواهد شد.

جهانی در پایان با اشاره به سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده این طرح‌ها که بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون یورو است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با اجرای این پروژه‌ها چهره استان یزد دگرگون شود.

گفتنی است، در این گردهمایی، استاندار، معاونان و جمعی از مدیران اجرایی استان یزد نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.