دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
27 فروردین 1401 - 14:16
شناسه : 26648
در نخستین روز معاملات هفتگی؛ بر اساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز شنبه 27 فروردین ماه 1401 را با رنگ سبز تابلوی معاملات و 10 هزار واحد صود شاخص، آغاز کرد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه، در معاملات بازار سرمایه با ۱۰ هزار و ۵۳۹ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۶۷ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم چهار هزارو ۶۷۵ واحد صعود کرد و به رقم ۳۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد رسید. در این بازار ۴۸۴ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال انجام شد.

«فولادمبارکه اصفهان»، «شرکت ملی صنایع مس ایران»، «گسترش نفت و گاز پارسیان»، «پالایش نفت تهران»، «گروه مپنا»، «مخابرات ایران» و «پالایش نفت بندر عباس» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. در آن سوی بازار سرمایه؛ شاخص کل فرابورس توانست با ۲۰۹ واحد افزایش به رقم ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد برسد.

معامله‌گران این بازار با انجام ۲۳۰ هزار معامله، ارزش معاملات را به ۴۹ هزار و ۷۵ میلیارد ریال رساندند. «پلیمر آریاساسول»، «پتروشیمی تندگویان»، «پالایش نفت لاوان»، «پتروشیمی مارون» و «زغال‌سنگ پروده طبس» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل «سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات» و «تولید نیروی برق دماوند» نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

شایان ذکر است که در بازار امروز ۱۸۸ نماد به ارزش پنج هزار و ۴۹۸ میلیارد ریال صف خرید و ۱۵ نماد به ارزش ۴۹۸ میلیارد ریال نیز صف فروش بودند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.