سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
چراغ سبز بورس روشن شد
02 اسفند 1400 - 16:07
شناسه : 24923
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته صعودی بود و شاخص کل توانست بیش از هفت هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۷ هزار و ۲۱۸ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳ هزار و ۴۵۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۲۷ هزار و ۸۸۱ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۳۶۰ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک ملت، ایران خودرو، بانک تجارت و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولادمبارکه اصفهان، نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران ۳۸ واحد افزایش یافت و رقم ۱۷ هزار و ۵۱۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۰۰ هزار معامله به ارزش هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال صورت گرفت.

بیمه پاسارگاد فرابورس ایران، پویا زرکان آق دره و  صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، پالایش نفت شیراز و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند. در بازار امروز ۱۲۳ نماد به ارزش چهار هزار ۷۴ میلیارد ریال سقف خرید و ۶۰ نماد به ارزش یک هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.