سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
چراغ قرمز بورس کماکان روشن است
08 اسفند 1400 - 13:23
شناسه : 25148
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز هم قرمزرنگ بود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با سه هزار و ۵۷۲ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن یک هزار و ۲۷۴ واحد افزایش یافت و رقم ۳۳۰ هزار و ۷۹۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۷۶ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال انجام دادند.

ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، پتروشیمی پردیس و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی فناوران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران امروز هفت واحد افزایش یافت و در رقم ۱۷ هزار و ۶۴۱ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۲۰۴ هزار معامله انجام دادند که ۵۹ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

اعتباری ملل، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پخش البرز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل زغال‌سنگ پروده طبس، تجلی توسعه معادن و فلزات و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز ۱۱۱ نماد به ارزش دو هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال صف خرید و ۵۸ نماد به ارزش ۹۴۲ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.