دوشنبه, ۲۷ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 15 April , 2024 ساعت ×
چشم انتظاری بورس برای صعود
11 اسفند 1400 - 14:27
شناسه : 25259
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی به خود گرفته بود از ادامه این روند باز ماند و نزولی شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۷۸۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن ۲۰۸ واحد افزایش یافت و رقم ۳۳۴ هزار و ۱۵۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۴۸ هزار معامله به ارزش ۳۴ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه‌گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران ۳۱ واحد کاهش یافت و در رقم ۱۷ هزار و ۶۴۲ واحد ایستاد. در این بازار ۲۲۴ هزار معامله به ارزش ۳۰ هزار و ۲۱۶ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، اعتباری ملل و زغال‌سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنعتی مینو و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. در بازار امروز ۷۳ نماد صف خرید و ۷۳ نماد نیز صف فروش بودند. ارزش صف‌های خرید یک هزار و ۷۶۵ و ارزش صف‌های فروش یک هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.