جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
کارخانه های فولاد در مسیر تولید و اشتغال
13 تیر 1401 - 12:27
شناسه : 29862
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از پرداخت هشت میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی شرکت فولاد فراز زاگرس خبر داد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد زرگوش معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، در خصوص میزان و تنوع کارخانه‌های فولاد استان و همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی، اظهار داشت: طرح تولیدی شرکت فولاد فراز زاگرس در شهرک صنعتی ایلام در هشتم تیر ماه امسال با پرداخت هشت میلیارد تومان تسهیلات به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این واحد با مشارکت بخش خصوصی در زمینه تولید شمش فولاد، میل‌گرد و نبشی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار تن و اشتغال حدود ۴۰ نفر فعالیت خود را شروع کرده است که امیدواریم که در ادامه فعالیت این واحد، بتوانیم تامین نقدینگی واحد را از طریق تسهیلات سرمایه‌درگردش تا مبلغ ۱۵ میلیارد تومان افزایش دهیم.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام، بیان کرد: علاوه بر واحد فولاد فراز زاگرس، دو واحد دیگر در زمینه محصولات فولادی از جمله واحد نورد ایوانغرب با ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار تن تولید انواع میل‌گرد آج‌دار و اشتغال حدود ۸۰ نفر در شهرک صنعتی ایوان، مشغول فعالیت است.

زرگوش با اشاره به احداث و راه‌اندازی طرح تولید شمش فولادی شرکت فولاد زاگرس ایوان، گفت: این طرح با ارزش یک هزار میلیارد تومان به عنوان طرح توسعه نورد ایوان از جمله طرح‌های مهم در دست اجرای استان است که تامین‌کننده خوراک مورد نیاز شرکت نورد ایوان با فراهم کردن ایجاد زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر است که امیدواریم امسال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد.

لازم به ذکر است که همچنین واحد تولید مقاطع فولادی و برش ورق‌های فولادی شرکت فولاد گستر آتنا در ناحیه صنعتی شباب با اشتغال حدود ۷۰ نفر و سرمایه‌گذاری حدود ۷۰۰ میلیارد تومان در حال تولید و فعالیت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.