جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
کارخانه گندله‌سازی گهرزمین رکورد فروش صادراتی کشور را شکست
17 بهمن 1400 - 10:57
شناسه : 24211
بهره‌برداری از کارخانه گندله‌سازی گهرزمین که سال گذشته در راستای توسعه و رونق تولید کشور صورت گرفت، باعث رکوردشکنی در فروش گندله صادراتی کشور شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کارخانه گندله‌سازی گهرزمین در هفدهم بهمن‌ماه سال گذشته با تلاشِ جمعیِ همکاران این شرکت و پیمانکاران پروژه در راستای توسعه و رونق تولید مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این واحد صنعتی در یکسال اخیر توانست با همراهی هییت‌مدیره شرکت گهرزمین و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه همکاران شرکت نظم‌آوران به عنوان پیمانکار بهره‌بردار این کارخانه، گام‌های موثری در جهت تولید و حل مشکلات و موانع موجود بردارد.

مقداد کردستانی مدیر کارخانه گندله‌سازی گهرزمین با اشاره به اقدامات این کارخانه، اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی کارخانه گندله‌سازی تا ۱۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ میزان سه میلیون و ۳۳۸ هزار و ۷۳۴ تن تولید گندله‌سنگ‌آهن تولید کردیم که با افتتاح این کارخانه ۱۶ درصد به ظرفیت تولیدی این محصول در کشور افزوده شد. همچنین طی چند روز اخیر نیز موفق به کسب رکورد فروش گندله صادراتی شد‌ه‌ایم.

وی افزود: از جمله دستاوردها این کارخانه می‌توان به تولید بیش از ۱۲ درصد نسبت به برنامه پیش‌بینی شده در یک سال، انجام برخی اصلاحات و اقدامات باقی‌مانده از زمان پروژه، انجام برخی تغییر طرح‌ها در راستای افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی عملکرد تجهیزات و افزایش نرخ کمی تولید و بهبود کیفیت محصولات اشاره کرد.

مدیر کارخانه گندله‌سازی گهرزمین در پایان خاطرنشان کرد: تهیه و استخراج اطلاعات فنی تجهیزات شامل شناسنامه، نقشه و مدارک ساخت، دستورالعمل‌های بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات نیز از اقداماتی است که با همت همکاران این واحد به ثمر نشست و ماحصل آن انجام موفقیت‌آمیز سه هزار و ٩٠ فعالیت تعمیراتی در برنامه تعمیرات سالانه واحد گندله‌سازی است.

گفتنی است، از مهمترین اهداف پیش‌روی شرکت در سال آینده، شکوفایی در عرصه تولید گندله خواهد بود و در این راستا اجرایی نمودن فعالیت‌های باقی‌مانده، تغییر طرح در راستای بهبود کمی و کیفی تولید، تامین قطعات یدکی با همت و همکاری واحدهای مرتبط و تقویت برنامه‌های پایش وضعیت نگهداری تجهیزات از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال آینده برای نیل به این مقصود است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.