چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کارکنان تلاشگر بزرگ‌ترین سرمایه ذوب‌آهن هستند
27 بهمن 1400 - 9:27
شناسه : 24672
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان ۲۶ بهمن‌ماه همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر با حضور در بخش های مختلف شرکت از جمله کارگاه نورد ۶۵۰ و مرکز پخت شرکت، این روز را به بلندهمتان مجتمع عظیم صنعتی ذوب‌آهن تبریک گفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان همت تلاشگران این شرکت را ستودنی دانست و اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه ذوب‌آهن، تلاش و جهاد فولادمردانش است که با شایستگی، مفهوم غیرت و همت مردانه را جلوه‌گر ساخته‌اند.

وی در بازدید از پروژه تغییر طراحی در نورد این شرکت برای افزایش کیفیت، صرفه‌جویی و قطع وابستگی، افزود: تلاشگران ذوب‌آهن اصفهان موفق شدند با ایده‌ای جسورانه، اقدام به تغییر و اصلاح طراحی خط تولید در کارگاه نورد ۶۵۰ نمایند که حاصل آن افزایش کیفیت محصول، صرفه‌جویی و قطع وابستگی به خارج از کشور است.

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان در بازدید از مرکز پخت شرکت نیز ضمن تقدیر از تلاشگران این بخش، گفت: مرکز پخت و رستوران‌های شرکت که تغذیه کارکنان را به عهده‌ دارد، نقش مهمی در سلامت و بهداشت کارکنان ایفا می‌کند و خوشبختانه این بخش از تجهیزات مدرن برخوردار شده و کیفیت و بهداشت موادغذایی به خوبی کنترل و حفظ می‌شود.

حل مشکل تولید تیرآ‌هن‌های سنگین ذوب‌آهن

محمدامین یوسف‌زاده مدیر مهندسی نورد ذوب‌آهن که در این بازدید حضور داشت، بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر به همت بخش طراحی کالیبر، مدیریت و متخصصان فنی تولید در نورد ۶۵۰، مشکلات مربوط به تولید تیرآهن‌های سنگین که وابستگی صد درصدی به تامین فورج خارجی ۴۰ تنی داشتند و با ریسک بالای توقف تولید مواجه بود، مرتفع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدام به دنبال بروز مشکل بسیار جدی در تامین غلتک‌های فورج وارداتی که قیمت بالایی هم دارند در قفسه ۹۰۰ (BD) در کارگاه نورد ۶۵۰، که با وجود سه سال پیگیری هنوز تامین نشده است، صورت گرفت و گزارش کامل آن به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.