چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کار به کاردان سپرده شود
18 اردیبهشت 1401 - 12:22
شناسه : 27450
معاون معادن و فراوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت، طی بخشنامه‌ای، واگذاری مسئولیت فنی در فعالیت‌های معدنی به کارکنان را ممنوع اعلام کرد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صداوسیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا محتشمی‌پور معاون معادن و فراوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت بخشنامه ممنوعیت واگذاری مسئولیت فنی در فعالیت‌های معدنی به کارکنان خطاب به سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان به خصوص جنوب استان کرمان، مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، را ابلاغ کرد. در ادامه متن کامل این ابلاغیه را می‌خوانید:

 پیرو ابلاغیه‌های شماره ۶۰/۲۸۹۶۲۲ مورخ ۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ و شماره ۶۰/۱۱۹۱۳۴ مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹، تاکید می‌شود با عنایت به بند (ث) ماده ۳۱ قانون نظام مهندسی معدن، واگذاری مسئولیت فنی در فعالیت‌های معدنی اعم از اکتشاف، بهره‌برداری و صنایع معدنی به کارکنان ستاد وزارت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها صرف نظر از وضعیت استخدامی (سربازان امریه، شاغلین پاره وقت و …) ممنوع است. کارکنان سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز مشمول دستورالعمل شماره ۶۰/۱۱۹۱۳۴ مورخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۹، موضوع الزام به‌کارگیری افراد صلاحیت‌دار (مسئول فنی) به صورت تمام وقت در فعالیت‌های معدنی می‌شوند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.