چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
کاهش قیمت‌ها در بازار آهن و فولاد
06 تیر 1401 - 17:46
شناسه : 29590
رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، گفت: هم‌اکنون قیمت‌ها در بازار ۷۰۰ تا یک هزار تومان کاهش پیدا کرده است.
ارسال توسط : منبع : تسنیم
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، حمیدرضا رستگار رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران، با اشاره به اینکه اخبار سیاسی اخیر باعث شده تا بازار آهن و فولاد شاهد کاهش قیمت باشد، اظهار داشت: طبق گزارش‌های منتشر شده از وضعیت خرید و فروش محصولات توسط فروشندگان آهن و فولاد در بازار، قیمت‌ها ۷۰۰ تا یک هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به کم رونق بودن معاملات در بازار، افزود: نرخ سود اعضای این صنف حاصل از مقاطع مختلف به رسته‌های مختلف اعم از انواع محصولات فلزی، آهنی، فولادی و چدنی شامل انواع شمش، بلوم، بیلت، اسلب، ورق، صفحه، سپری، تسمه، لوله نورد یا رول، میله و میل‌گرد، نبشی، ناودانی، قوطی، پروفیل، تیرآهن، ریل، پودر فلزات و قطعات آهنی‌فولادی در بازار، کم‌تر از ضریب اینتا کد و دفترچه ضرایب است.

رییس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد تهران در پایان خاطرنشان کرد: در نامه ‌ای به رییس کل سازمان امور مالیاتی در راستای رفع مشکل مالیاتی اصناف، خواستار اصلاح سود عمده فروشی این صنف به میزان یک درصد و سود خرده فروشی به میزان ۲ درصد هستیم.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.