سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
کاهش قیمت فروش نفت عربستان به آسیا
15 شهریور 1400 - 15:13
شناسه : 17331
براساس گزارش‌های منتشر شده، عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام خود برای عرضه به مشتریان آسیایی را کاهش داد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عربستان قیمت رسمی فروش انواع نفت خام خود در ماه اکتبر را برای عرضه به مشتریان آسیایی نسبت به ماه سپتامبر کاهش داد، اما تغییری در قیمت عرضه نفت به شمال غربی اروپا و آمریکا ایجاد نکرد.

آرامکو یکی از معتبرترین شرکت‌های نفتی عربستان قیمت رسمی فروش ماه اکتبر نفت خام «سبک عربی» را برای عرضه به مشتریان آسیایی یک دلار و ۷۰ سنت برای هر بشکه کم‌تر از میانگین قیمت نفت خام شاخص‌های عمان و دبی تعیین کرد، این نخستین بار در چهار ماه اخیر است که عربستان قیمت نفت خام خود را کاهش می‌دهد.

همچنین این شرکت قیمت رسمی فروش نفت نوع «سبک عربی» را در ماه اکتبر به منطقه شمال غربی اروپا مانند گذشته، با یک دلار و ۷۰ سنت برای هر بشکه در مقابل نفت خام شاخص برنت دریای شمال عرضه کرد. علاوه بر این قیمت رسمی فروش عربستان برای تحویل طی ماه اکتبر به مشتریان در ایالات متحده آمریکا نیز همچنان به ارزش مثبت یک دلار و ۳۵ سنت برای هر بشکه نسبت به شاخص خام ترش آرگوس (ASCI) تعیین شد. علاوه بر این عربستان قیمت نفت را بر اساس پیشنهاد مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود نسبت به ماه گذشته، براساس قیمت فراورده‌ها تعیین می‌کند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.