سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
کاهش محدودیت برق صنایع نسبت به سال ۱۴۰۰
26 خرداد 1401 - 11:53
شناسه : 29078
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در صحبت‌هایی که با فعالان صنعت فولاد به عنوان مشترک عمده داشتیم، از شرایط فعلی ابراز رضایت داشتند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آمار شبکه برق کشور در مواجه با فصل گرم، اظهار داشت: به دلیل مشکلات گسترده ایجاد شده توسط دولت قبل و ترک فعل انجام شده با وجود اسناد بالادستی، ساخت ۶ هزار مگاوات نیروگاه در یک سال توسط دولت سیزدهم هدف گرفته شد تا مشکلات به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه میزان محدودیت مصرف برق در صنایع داشته است، افزود: میزان محدودیت مشترکان در شهرک‌های صنعتی نسبت به سال گذشته ۸۳.۴ درصد کاهش داشته و در صورتی که فعالان صنعتی این شهرک‌ها نسبت به تغییر شیفت اقدام کنند، تاثیر محدودیت به صفر می‌رسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: هماهنگی دولت و بخش خصوصی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر است و در گفت‌وگویی که با فعالان صنعت سیمان و فولاد به عنوان دو مشترک عمده داشتیم، از شرایط فعلی ابراز رضایت خود را اعلام کردند.

شاکری در پایان ضمن تشریح جزئیات آماری شبکه برق کشور، خاطرنشان کرد: سال گذشته میزان مصرف برق یک شرکت بزرگ صنعتی در لحظاتی به طور کامل قطع شد، اما سال جاری فقط با ۲۵ درصد مدیریت مصرف برق آن هم طی یک ماه شرایط مناسب به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.