جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
کاهش ۱۷ هزار واحدی شاخص بورس
22 آبان 1400 - 14:47
شناسه : 20428
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته جاری را با روند نزولی آغاز کرد، به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۷ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با ۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۳۴۱ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۷ هزار و ۹۴۲ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۵۱۴ هزار معامله به ارزش ۴۵ هزار و ۱۹۸ میلیارد ریال انجام دادند.

در معاملات امروز ۱۱۵ نماد بورسی مثبت و ۲۶۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولادمبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک ملت و معدنی و صنعتی گل‌گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۱۶۹ واحد کاهش رقم ۲۰ هزار و ۴۷۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۸۱ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال انجام دادند.

همچنین ۱۲۱ نماد فرابورسی مثبت و ۱۲۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، سرمایه‌گذاری صبا تامین، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.