چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کاهش ۱۹ درصدی پروانه بهره‌برداری صنعتی گلستان
10 مهر 1400 - 11:31
شناسه : 18539
رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: 80 پروانه بهره‌برداری واحد‌های صنعتی با ۶۴۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، نیمه نخست امسال در گلستان صادر شد.
ارسال توسط : منبع : خبرگزاری صدا و سیما
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حسین طلوعیان رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این واحد‌های صنعتی یک هزار و ۴۹۴ نفر مشغول به کار شدند و در همین راستا شهرستان‌های گنبد کاووس، گرگان و آق قلا بیشترین اشتغال‌زایی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: تعداد پروانه‌های صادر شده طی ۶ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش و میزان سرمایه‌گذاری آن‌ها ۷۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بود. علاوه بر این طی مدت مذکور ۲۳۹ جواز تاسیس با ۶ هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبار و ایجاد اشتغال برای پنج هزار و ۴۰۰ نفر صادر شد که میزان سرمایه‌گذاری آن ۱۶۰ درصد از مدت مشابه سال گذشته کم‌تر بوده است.

رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان در پایان حاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و۱۳۳ پروانه بهره‌برداری با چهار هزار و ۹۱۲ میلیارد تومان سرمایه و دو هزار و ۴۵۳ نفر اشتغالزایی در گلستان صادر شده است. همچنین یک هزار و ۲۱۵ جواز تاسیس با ۱۷ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال ۳۲ هزار و ۱۰۸ نفر در صنعت معدن و تجارت گلستان صادر کرده‌ایم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.