جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
کاهش ۳ درصدی تولید جهانی طلا
15 فروردین 1400 - 15:46
شناسه : 9755
در سال 2020 رخ داد؛ بر اساس گزارش سازمان مطالعات زمین‌شناسی آمریکا USGS، تولید جهانی طلا طی سال 2020 میلادی نسبت به مدت مشابه در سال 2019، افت 3 درصدی داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، میزان تولید معادن طلای جهان در سال ۲۰۲۰ میلادی با کاهش ۳ درصدی نسبت به سال پیش از آن به سه هزار و ۲۰۰ تن رسید. میزان تولید فلز زرد در سال ۲۰۱۹ میلادی سه هزار و ۳۰۰ تن ثبت شده بود.

همچنین طی سال گذشته میلادی، کشور چین با تولید ۳۸۰ تن طلا بدون تغییر نسبت به مدت مشابه طی سال ۲۰۱۹ میلادی، همچنان در صدر تولیدکنندگان این فلز در جهان قرار گرفت. استرالیا نیز با تولید ۳۲۰ تن طلا در رتبه دوم جهان و روسیه به عنوان سومین کشور برتر تولیدکننده طلا در جهان توانست طی سال ۲۰۲۰ میلادی ۳۰۰ تن فلز زرد تولید کند.

تاثیر کرونا بر تولید جهانی طلا

تولید طلا در آمریکا از ۲۰۰ تن در سال ۲۰۱۹ میلادی با کاهش ۵ درصدی به ۱۹۰ تن در سال ۲۰۲۰ میلادی رسید. علت این کاهش تولید، اعمال محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا عنوان شده است.
در این مدت کانادا با تولید ۱۷۰ تن، غنا با تولید ۱۴۰ تن و اندونزی با تولید ۱۳۰ تن فلز زرد به ترتیب در رتبه‌های پنجم تا هفتم جهان قرار گرفتند.

روند تولید معادن طلا طی سال ۲۰۲۰ میلادی در کشورهای آرژانتین، چین، مالی و سودان نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ میلادی بدون تغییر ماند. این در حالی است که در کشورهای استرالیا، کانادا، غنا و روسیه، میزان تولید فلز زرد نسبت به سال پیش از آن با کاهش جزئی مواجه بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.