جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
کاهش ۵۵ دلاری فلز سرخ
09 فروردین 1401 - 16:24
شناسه : 26008
براساس گزارش‌های منتشر شده، روز دوشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۱، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۵۵ دلار کاهش یافت و به ۱۰ هزار و ۲۲۵ دلار رسید.
ارسال توسط : منبع : کالا خبر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، قیمت مس در روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز جمعه پنجم فروردین ماه، ۰.۵ درصد معادل ۵۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن کاهش یافت و نسبت به هفته پیشین ۰.۵ درصد رشد را تجربه کرد و به ۱۰ هزار و ۲۲۵ دلار رسید. قیمت مس در روز جمعه پنجم فروردین ماه، ۱۰ هزار و ۲۸۰ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات دوشنبه هشتم فروردین ماه، ۰.۳ درصد معادل ۳۱ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل افزایش و نسبت به هفته پیش ۱.۵ درصد رشد داشته است. لذا موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز دوشنبه هشتم فروردین ماه، با کاهش ۵۰ تنی، از ۸۰ هزار و ۶۰۰ تن به ۸۰ هزار و ۵۵۰ تن رسیده است.

فتنی است، روز دوشنبه هشتم فروردین ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۱۶ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به جمعه پنجم فروردین با افزایش ۸۶ دلار بر تن همراه بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.