سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
کرونا، سایه‌ای بی رحم
16 مرداد 1400 - 10:46
شناسه : 15821
مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان گفت: روز خبرنگار در شرایطی فرا می‌رسد که در دومین سال شیوع ویروس کرونا قرار داریم. در همین راستا طی دو سال اخیر همه اخبار معطوف به این بود که تا می‌توانید از یکدیگر فاصله بگیرید و هیچکس به دیگری نزدیک نشود .نه از جشن خبری هست و نه از مجلسی برای یادبود کسانی که مرده‌اند.
ارسال توسط : منبع : اقتصاد بومی
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، ضمن اشاره به اینکه در پیک پنجم قرار گرفته‌ایم و اینجا «کرونای دلتا» قیامت کرده است، این ویروس همه‌گیر را که با یک چشم برهم زدن افراد را از پا در می‌آورد خطرناک دانست، در ادامه متن کامل این یادداشت را می‌خوانید:

در قرنطینه با سرفه، تب لرز و آب ریزش، آغاز می‌شود! حتی کار از زدن دو ماسک هم گذشته است.

دستپاچه‌ای که بلاخره چه باید کرد؟ با این ویروسی که دائما تو را در توهم قرار می‌دهد که؛« نکند کرونا گرفته باشی!». با وجود اینکه بعد از هشت بار تست تنها یکبار مثبت شده‌ای و بیست و یک روز، توی اتاق خودت را حبس کرده باشی.

روز خبرنگار فرارسیده است در حالیکه مرگ برایت عادی شده و دیگر تعجب نمی‌کنی از مردن، حتی جوانانی که هیچ مشکل و یا علائمی در آن‌ها وجود نداشته است!

دیگر بی‌تفاوتی نسبت به این همه «فراوانی» و «شهرت» این عنصر معروف خبر!

حتی کشتار کرونا هیچ «تازگی» ندارد و موج «دربرگیری» آن، معادل همه کره زمین شده است و «شگفتی و استثنا» محسوب نمی‌شود، زیرا دیگر کسی از شنیدن خبرش، انگشت به دهان نمی‌گیرد.

کرونا شده است «مجاورت» همه ما. از همسایه تا همشهری و هم مرز و همه مردم جهان! حتی «برخورد و درگیری» با آن و کشف واکسن هم از جدیت افتاده است. مرگِ دوست و یا یک عزیز، دارد از تیتر خارج می‌شود.
این روزها خبر جز اصلی زندگی ما شده است و منتظریم تا شاید نوبتی هم باشد، به ما برسد. فرار می‌کنیم یا در دام این ویروس کشنده قرار می‌گیریم؟ معلوم نیست اما خبرش نزدیک نزدیک است!

حالا روز خبرنگار باز هم رسیده است. نه جشنی و نه سازی و آوازی و نه سخنرانی یک مقام مسئول که با وعده‌ای دلت را خوش کند. این روزها همه‌چیز مجازی است. بیانیه و آرزوی تندرستی و موفقیت….همین!
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.