سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
کسب رتبه برتر واحد بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی «طلای موته»
24 فروردین 1401 - 16:58
شناسه : 26589
مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، گفت: مجتمع طلای موته با کسب 75 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده، به عنوان واحد برتر حوزه HSEE در میان شرکت‌های تابعه ایمیدرو برگزیده شد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، پرهام خواجه‌پور مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط‌‌زیست و انرژی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، درباره ممیزی بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی (HSEE) واحدهای تابعه شرکت ایمپاسکو، اظهار داشت: این ممیزی شامل ارزیابی زیرساخت‌های مدیریت HSEE، ارزیابی ریسک، آتش‌نشانی، اورژانس، واکنش در شرایط اضطراری، جلسات حفاظت فنی، بازدیدهای ویژه و کنترل عملیات و محیط‌‌زیست است. مجتمع طلای موته با کسب ۷۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده، به عنوان واحد برتر حوزه HSEE در میان شرکت‌‌های تابعه ایمیدرو برگزیده شد.

اقدامات برجسته موته در حوزه HSEE

وی درباره امتیازات کسب شده توسط شرکت طلای موته، افزود: این شرکت از ممیزی ایمیدرو، با کسب رتبه عالی، ۳۵ امتیاز دریافت کرد و از مجموع کل، ٢٠ امتیاز مرتبط با رتبه مجتمع در مسابقات آتش‌نشانی و اورژانس بود که این شرکت توانست ۱۰ امتیاز کسب کند.

مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی ایمپاسکو ادامه داد: از جمله اقدامات برجسته این مجتمع در حوزه HSEE  شامل نصب سنسورهای کنترل سیانور و کاشت گیاه بر روی سد باطله، با کسب ۱۵ امتیاز و همچنین نصب و راه‌اندازی سیستم اتوریکلوزر در پست برق ۶۳/۲۰، قطع برق فشار قوی و استقرار مدیریت سبز با کسب هشت امتیاز است.

خواجه پور اذعان کرد: در زمینه ارائه گزارش‌ها و آمارهای دقیق مورد نیاز و به موقع، از ۳۰ امتیاز مورد نظر، ۲۲ امتیاز از سوی مدیریت ستاد به این شرکت اختصاص یافت.

شایان ذکر است که مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و انرژی ایمپاسکو و تیم همراه در جریان بازدید از مجتمع طلای موته، از محسن کرمانی، مدیر HSEE این مجتمع تقدیر و تندیس HSEE برتر به شهاب‌الدین محمد راستانی، مدیر مجتمع طلای موته تقدیم شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.