جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
کسب سود ۱۷ هزار میلیارد تومانی چادرملو طی یکسال
18 آذر 1400 - 12:39
شناسه : 21585
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی صبح امروز از واحدهای صنعتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بازدید کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در بازدید اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ناصر تقی‌زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ارائه گزارشی از فعالیت‌های تولید و فروش این شرکت در سال گذشته، اظهار داشت: با عملکرد خوب شرکت طی سال گذشته، بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان سود حاصل شد.

وی با اشاره به طرح‌های در دست اقدام چادرملو در جهت توسعه فعالیت‌های این شرکت، افزود: چادرملو در نظر دارد ده‌ها پروژه در جهت توسعه و تکمیل زنجیره فولاد و صنایع مرتبط، با برآورد اولیه بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان در استان یزد اجرا نماید. که خوشبختانه مراحل اولیه بخشی از این طرح‌ها عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گفت: با اعتقاد بر نقش موثر صنایع و معادن کشور در رشد و توسعه پایدار، بر این باوریم که با سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ معدنی و صنعتی می‌توان توسعه فراگیر را در کشور تعمیم داد و باری از روی دوش دولت برداشت.               

تقی‌زاده با تصریح بر اینکه آینده اقتصاد کشور در کویر مرکزی ایران رغم می‌خورد، بیان کرد: چادرملو با در اختیار داشتن مدرن‌ترین دستگاه‌های حفاری عمیق آماده همکاری و مشارکت در امر اکتشاف در هر نقطه از کشور است و برای اجرای اهداف توسعه استان از جمله تامین آب شرب در صورت واگذاری منابع جدید معدنی آمادگی کامل دارد.

وی در پایان به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد کرد در بررسی قانون بودجه تدبیری اتخاذ کنند تا درصدی از مالیات واحدهای صنعتی به طور مستقیم صرف اجرای طرح‌های عمرانی و ضروری استان‌های محل فعالیتشان شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.