چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
کمک شرکت‌های سهامی عام برای سرمایه‌گذاری در احیای معادن غیرفعال
27 اردیبهشت 1400 - 16:02
شناسه : 12301
رییس هیات عامل ایمیدرو عنوان کرد؛ رییس هیات عامل ایمیدرو در آیین رونمایی از طرح آزادسازی شش‌هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: شرکت‌های سهامی عام پروژه به بسته‌های سرمایه‌گذاری برای احیای معادن غیرفعال کمک می‌کنند.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم، اظهار داشت: مجری طرح احیا معادن کوچک‌مقیاس به عنوان یکی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی، از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انتخاب می‌شود.

وی افزود: در راستای شناسایی معادن کوچک‌مقیاس، ضمن یافتن راه‌های مناسب برای فعال‌سازی آن‌ها از طریق شرکت‌های مشاوره‌ای، عارضه‌یابی این معادن انجام و بسته‌های سرمایه‌گذاری برای احیا برنامه‌ریزی شده است.

رییس هیات عامل ایمیدرو، گفت: این بسته‌ها امکان سرمایه‌گذاری بر روی معادن غیر فعالی که با مشکلاتی شامل زیرساخت، ذخیره کم و عدم اکتشاف کامل مواجه هستند، فراهم می‌کند.

جعفری بیان کرد: در صورت جهت‌گیری درست پیرامون سرمایه‌گذاری، می‌توان زمینه فعال‌سازی معادن غیرفعال را در کشور فراهم آورد.

گفتنی است آیین طرح آزادسازی ۶ هزار محدوده و معدن غیرفعال کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی به صورت ویدئو کنفرانسی و تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.