چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
مسئولیت اجتماعی در فولادمباركه به اندازه تولید اهمیت دارد
25 اردیبهشت 1400 - 9:12
شناسه : 12122
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه با حضور در برنامه تلویزیونی، گفت: فولادمبارکه با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه گروه خود و با حمایت خیران این مجموعه برای آزادی محکومان مالی استان 20 میلیارد ریال کمک کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، هادی نباتی‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه، اظهار داشت: طی چند سال گذشته حمایت از تولید کلیدواژه بیانات مقام معظم رهبری بود که شرکت فولادمبارکه در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های مهمی برداشته است. همچنین این شرکت توانست به عنوان بزرگ‌ترین فولاد ساز کشور در زمینه تولید ورق فولادی پیش رو باشد و علاوه بر این ۵۰ درصد از فولاد کشور را نیز تولید کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار نفر به طور غیرمستقیم با تولیدات شرکت فولادمبارکه به اشتغال دارند، افزود: در سال جهش تولید شرکت فولادمبارکه علاوه بر کسب رکوردهای متعددی در حوزه تولید، توانست رکوردهای بی‌شماری در بخش‌های فروش و تولید محصولات جدید به ثبت برساند و در پایان سال نیز با همت و تلاش مدیران و همه کارکنان شرکت فولادمبارکه موفق به ثبت رکورد تولید هفت هزار تن تختال شد.

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه شیرینی دستیابی به رکوردهای متعدد در این شرکت را در زدودن موانعی نظیر تحریم و کرونا دانست و گفت: ویروس کرونا در شرکتی که روزانه حدود ۲۲ هزار نفر تردد دارند می‌توانست مانعی در راه تولید شود که خوشبختانه با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و مدیریت دقیق، کرونا نه تنها تاثیر منفی بر روند تولید نگذاشت بلکه این شرکت به رکوردهای متعدد دست یافت.  

نباتی‌نژاد با اشاره به تحریم‌های ظالمانه بیان کرد: علی‌رغم اینکه شرکت فولادمبارکه در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داشت؛ توانست این مانع را هم پشت سر بگذارد و بر تولیدات محصولات بیفزاید و خرسندیم که درپیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، یکی از صنایعی که توانست شعار سال را محقق کند، صنایع فولادی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در فروردین ماه سال جاری موفق به تولید ماهیانه ۷۰۰ هزار تن فولاد خام شده‌ایم که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رکورد بسیار مطلوبی است که نشان می‌دهد تمام عوامل شرکت فولاد‌مبارکه با عزمی راسخ در پی تحقق شعار سال هستند.

 مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه در ادامه بر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت تاکید ویژه‌ای کرد و اذعان داشت: در شرکت مسئولیت اجتماعی هم‌تراز تولید امری بسیار مهم است و از آنجایی که اکسیژن در درمان بیماران مبتلا به کرونا اهمیت بسزایی دارد، فولادمبارکه توانست  13 هزار تن اکسیژن رایگان به مراکز درمانگر ویروس کرونا در استان‌های مختلف کشور اهدا کند که این مسئله مورد تقدیر وزیر بهداشت و درمان نیز قرار گرفت؛ چراکه هیچ صنعتی این حجم از اکسیژن رایگان را دراختیار مراکز درمانی قرار نداده است.

نباتی‌نژاد با اشاره به مجهز کردن بیمارستان‌های شهرستان‌های لنجان، مبارکه و اصفهان توسط شرکت فولادمبارکه، تصریح کرد: از آنجایی که با شیوع ویروس کرونا یکی از مشکلات مراکز درمانی کمبود تجهیزات و امکانات لازم بود، این شرکت برآن شد که بیمارستان‌ها را در درمان بیماران مبتلا به کرونا مجهز کند. علاوه بر این طی یک سال گذشته بسته‌های معیشتی متعدد در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خشکسالی یکی از موضوع‌های مهم کشور است، یادآور شد: شرکت فولادمبارکه طی چند دهه گذشته با راه‌اندازی پروژه‌های بازچرخانی پساب‌های صنعتی و گسترش تصفیه‌خانه‌ها و جمع‌آوری پساب‌های فاضلاب ۹ شهرستان مقدار آب مصرفی فولادمبارکه را به حداقل ممکن رسانده و کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست کرد.

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه به توسعه سرانه ورزشی در استان اصفهان توسط شرکت به عنوان مسئولیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان علاوه بر تیم فوتبال سپاهان، از ۷۴ تیم ورزشی و سه هزار ورزشکار در رده‌های مختلف سنی حمایت صورت گرفت.

نباتی‌نژاد تاکید کرد: علاوه بر مسائلی که در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی فولادمبارکه بیان شد، یکی از مسائل حائز اهمیت دیگر در شرکت فولاد مبارکه موضوع زندانیان محکومان مالی در استان اصفهان است که بسیار خرسندیم بگوییم از سال ۱۳۹۳ تاکنون هرساله گلریزان آزادسازی زندانیان غیرعمد با هماهنگی ستاد دیه استان در مجموعه فولادمبارکه انجام می‌شود و در هفت سال گذشته این شرکت توانست با جمع‌آوری بیش از ۱۳ میلیارد تومان به آزادی هزار نفر کمک کند.

وی ضمن تشکر از تمام خیران مجموعه فولادمبارکه که در این گلریزان شرکت کردند، اعلام کرد: فولادمبارکه با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه گروه خود و با حمایت خیران این مجموعه برای آزادی محکومان مالی استان ۲۰ میلیارد ریال کمک کرد.

مدیرروابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت فولادمبارکه، عنوان کرد: همچنین مقرر شد که دو میلیارد تومان به ۱۰۰ خانواده آزاد شده از بند محکومان مالی در اصفهان بسته‌های کمک‌های مومنانه به ارزش هر بسته دو میلیون تومان توسط فولادمبارکه اهدا شود تا این افراد با فراغ خاطر به آغوش خانواده برگردند. 

شایان ذکر است که در پایان این برنامه با اهدای لوحی که به امضا مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، مدیر کل زندان‌های استان و رییس کل دادگستری استان اصفهان رسیده بود از حمایت فولادمبارکه و مدیرعامل این مجموعه تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.