سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
کمیسیون اقتصادی وارد بورس شد
11 آبان 1400 - 12:20
شناسه : 19949
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ورود جدی این کمیسیون برای بررسی وضعیت بازار سرمایه خبر داد و تاکید کرد که در رابطه با تخلفات بازار سرمایه به صورت جدی با افراد برخورد خواهد شد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت مجلس شورای با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس، اظهار داشت: موافقت مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس به معنای آغاز روند جدید ارزیابی عملکرد بازار سرمایه در کشور است. البته به زودی تمام گزارش‌هایی که مبتنی بر عملکرد ناصحیح در حوزه بازار سرمایه کشور بوده در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی وضعیت فعلی بازار سرمایه را مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: کمیسیون اقتصادی یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای با وزیر اقتصاد و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار برای بررسی وضعیت نابسامان بازار سرمایه و عدم تصمیم سریع دولت برای بهبود شرایط این برگزار می‌کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص از سازمان بورس مربوط به دوره فعلی نیز می‌شود. لذا امیدواریم این اقدامات باعث بهبود شرایط بازار سرمایه شدده و تحقیق و تفحص از بازار سرمایه را محکم جلو خواهیم برد و در رابطه با تخلفات بازار سرمایه با هیچ احدی تعارف نداشته و نخواهیم داشت. هدف اصلی سلامت بازار سرمایه برای حضور مردم، ایجاد شرایط رقابتی و جلوگیری از رانت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.