جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
گازرسانی به ۱۰۸ درصد صنایع ایلام محقق شد
20 دی 1400 - 11:29
شناسه : 22832
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: طی 9 ماهه امسال به 108 درصد صنایع استان گازرسانی صورت گرفته است.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عباس شمس‌اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، اظهار داشت: برنامه مصوب امسال برای گازرسانی به صنایع استان، جایگزینی ۱۵ هزار مترمکعب گاز با سوخت‌های مایع بود که خوشبختانه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ هزار و ۷۳ مترمکعب ظرفیت جایگزینی برای گازرسانی به صنایع ایجاد شده است. از ابتدای امسال و به‌منظور تحقق نام‌گذاری سال و کمک به توسعه صنایع، تعداد واحدهای صنعتی گازدارشده استان به ۱۰۲ واحد رسید.

وی افزود: در ۹ ماهه امسال تعداد ۹ مرغداری، ۶ گلخانه، ۲۶ دامداری، دو کارخانه آسفالت، یک مورد پرورش قارچ، ۳۲ واحد خدماتی و ۲۶ مورد دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی گازرسانی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در پایان با بیان اینکه برای گازرسانی به این ۱۰۲ واحد صنعتی بیش از ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این تعداد صنایع گازرسانی شده در سال ۱۴۰۰، مجموع تعداد صنایع و واحدهای تولیدی گازرسانی کل استان به یک هزار و ۶۲ واحد رسیده که نشان از تحقق شعار نام‌گذاری سال و همکاری سازنده شرکت گاز با واحدهای صنعتی و تولیدی است. امسال برای گازرسانی به این تعداد صنایع، با واگذاری مناقصه طی دو پیمان، بیش از ۳۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه گاز و تعداد هشت ایستگاه اختصاصی گاز توسط پیمانکاران بومی نصب و اجرا شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.