چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
گازرسانی به ۱۲ مشعل روستای بستان‌آباد
24 آذر 1400 - 12:53
شناسه : 21853
آیین گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان‌آباد آذربایجان شرقی با حضور استاندار این استان روز سه‌شنبه 23 آذرماه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا رهنمای توحیدی مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در آیین افتتاح گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان‌آباد، اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۹.۵ درصد خانوار روستایی شهرستان بستان‌آباد از گاز بهره‌مند هستند که این رقم از متوسط بهره‌مندی استانی بالاتر است. با تکمیل گازرسانی به این ۱۲ روستا، ۴۷۱ خانوار جدید در قالب یک هزار و ۷۶۴ نفر جمعیت روستایی با اجرای ۶۵ کیلومتر شبکه گازرسانی، از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

وی از پروژه‌های جدید گازرسانی روستایی در شهرستان بستان‌آباد خبر داد و افزود: به‌زودی گازرسانی به هشت روستای دیگر این شهرستان نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت. با وجود محدودیت‌های مصارف برای تامین پایدار گاز طبیعی، پروژه‌های عمرانی و گازرسانی مانند پیش تداوم داشته باشد تا تعهد شرکت در توزیع عادلانه انرژی گاز در اقصی نقاط استان تحقق یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت در ادای دین و تعهد خود مبنی بر توزیع عادلانه و پایدار گاز، حداکثر تلاش خود را به‌کار می‌بندد و این موضوع اگر با همراهی مردم در مصرف بهینه گاز توام باشد، زمینه‌ساز گذر از زمستان سرد با گرمای مستمر گاز خواهد بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.