سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گام‌های بلند فولاد خراسان در مسیر تعالی
02 اسفند 1400 - 10:07
شناسه : 24902
کارکنان فولاد خراسان با هدف شرکت در پنجمین دوره «جایزه نگهداری و تعمیرات»، در دوره تربیت ارزیاب و آشنایی با ویرایش جدید مدل جایزه حضور یافتند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تعدادی از کارکنان مرتبط با فرایندهای پنجمین دوره «جایزه نگهداری و تعمیرات»، پس از انجام گزینش، از حوزه‌های معاونت بهره‌برداری و معاونت برنامه‌ریزی و فناوری به عنوان نمایندگان مجتمع جهت شرکت در دوره تربیت ارزیاب و آشنایی با ویرایش جدید جایزه (ویرایش ۱۴۰۰) معرفی شدند.

سعید رضایی رییس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی فولاد خراسان هدف از حضور ارزیابان در این دوره را کسب دانش و مهارت لازم و تمهید مقدمات موفقیت شرکت و تعالی آن در حوزه نگهداری و تعمیرات عنوان کرد و اظهار داشت: دوره تربیت ارزیاب در تاریخ‌های ۵، ۶، ۱۲و ۱۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ جاری در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد.

وی افزود: پیش از این نیز گروهی از افراد توانمند شرکت از بدو فعالیت این جایزه به عنوان پیشکسوتان در این دوره‌ها حضور یافته و نقش سر ارزیاب و ارزیاب جایزه را ایفا نموده‌اند و توانستند نقش موثری در ارتقای سیستم مدیریت نگهداری دارایی‌های شرکت داشته باشند. در این راستا شرکت مجتمع فولاد خراسان در چهار دوره گذشته در این جایزه حضور پررنگ داشته و به دریافت تقدیرنامه چهارستاره این مدل نائل شده است.

رییس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی، گفت: حضور این شرکت در پنجمین دوره جایزه، حاکی از عزم راسخ شرکت در برداشتن گام بلند دیگری است که با تكیه بر تجارب سال‌های گذشته، این فرصت نیز فراهم آمده تا در فرایند «جایزه ملی تعالی سازمانی» شركت كنند و دستاوردهای خود را در استقرار سیستم‌های نوین مدیریتی كه در چارچوب مدل تعالی نگهداری به اجرا بگذارند، و به تبادل تجربیات، یافته‌ها و دانش خود بپردازند.

رضایی بیان کرد: افزایش توان رقابتی، ارتقای سطح پایداری سازمان و به تبع آن موفقیت‌های افزون‌تر در تحقق اهداف سازمانی از اهداف و دستاوردهای حضور سازمان‌ها در فرایند جایزه ملی تعالی سازمانی است.

هدف جایزه ملی تعالی ایجا فضای رقابتی است

محسن مژدگانلو رییس واحد «پژوهش و توسعه» فولاد خراسان اهداف جایزه ملی تعالی نگهداری را ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌ها و تشویق بنگاه‌ها برای اجرای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود مدیریت دارایی‌های فیزیکی و همچنین ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق بنگاه‌ها دانست.

وی نیز با بیان اینکه ارزیابان جایزه ملی تعالی نگهداری ایران، عمدتا از بین مدیران و كارشناسان سازمان‌های مختلف، اعم از متقاضیان جایزه و سازمان‌هایی كه این مدل تعالی را به عنوان چارچوبی برای مدیریت سازمان خود برگزیده‌اند، انتخاب می‌شوند، ادامه داد: این موضوع روش بسیار مناسبی برای تبادل تجربیات موفق سازمان‌ها شناخته شده و در واقع، ارزیابان جایزه، سفیران موفقیت سازمان‌های خود هستند.

رییس واحد «پژوهش و توسعه» فولاد خراسان در پایان اسامی همکارانی همچون علیرضا عقدایی، مهدی توکلی راد، محمد آرمان، مهدی محسنی، علی اکبر زرگرانی، مجید فریور را به عنوان کارکنان مرتبط با فرایندهای مذکور که در دروه‌های گذشته به عنوان ارزیاب و سرارزیاب انتخاب شده‌اند، نام برد و خاطرنشان کرد: امین احمدیان، امیررضوی، حسن فیروزی نسب، محمد محمد آبادی، رضا دنیاگذشته، علی سالخورده، میثم سعادتی، احمد اردمه و مسعود یزدی جنت‌آبادی حاضرین در دوره تربیت ارزیاب بر اساس ویرایش تازه مدل جایزه بودند.

گفتنی است، جایزه ملی تعالی نگهداری اولین جایزه دارای تایید از سازمان ملی بهره‌وری ایران است و رسالت آن ارزیابی و جهت‌دهی در مسیر متعالی ساختن سازمان‌ها در حوزه نگهداری و تعمیرات است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.