جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
گام بلند مادکوش و گروه ارزش در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی
24 اسفند 1399 - 17:21
شناسه : 9054
پیش از آغاز سال نو تحقق یافت؛ شرکت گندله‌سازی مادکوش، از آن دست شرکت‌هایی است که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا، توانست ضمن بهره‌‎برداری از فاز نخست گندله‌سازی این شرکت در ابتدای سال 1399، نگاه ویژه‌ای در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به ویژه در دوران همه‌‎گیری کرونا داشته باشد. به همین خاطر، مجموعه مادکوش در نظر دارد تا بودجه تبلیغات و تبریک‌های سال نو که همه ساله در راستای تقدیر و تشکر از همکاران و طرف‌های ذی‌نفع این مجموعه اهدا می‌شد، برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه ‌‎محور در بلند مدت، به امور خیریه و عام‌‎المنفعه اختصاص دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی مادکوش
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شیوع ویروس کرونا در اواخر سال ۱۳۹۸ موجب شد که بسیاری از سازمان‌ها، نهادها و به طور کلی جامعه جهانی، با بحران‌های عمیق اقتصادی و اجتماعی مواجه شوند. ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای عضو جامعه جهانی، با آغاز شیوع ویروس کرونا، بحران‌های متعددی را تجربه کرد که آسیب عمده آن، ابتدا به کانون خانواده، سپس جامعه و محیط‌های صنعتی و معدنی وارد آمد.

شرکت ‌‌‌‌‌گندله‌سازی مادکوش، یکی از همان شرکت‌هایی است که علی‌رغم اثرگذاری شیوع ویروس کرونا بر کسب و کارها و واحدهای صنعتی و معدنی فعال در کشور، با تکیه بر توان داخلی به همراه نگاه ویژه مدیریت و پرسنل پرتلاش مجموعه در کنار حمایت دولتمردان، توانست از ابتدای سال ۱۳۹۹ ضمن بهره‌برداری از فاز نخست گندله‌سازی این شرکت، به عنوان نمادی از رونق و جهش تولید در کشور، به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا شناخته شود.

با توجه به نگاه خاص مدیریت مجموعه مادکوش و گروه سرمایه گذاری ارزش در راستای تسهیل بحران‌های اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، این مجموعه در نظر دارد تا به شکرانه دستاوردهای تولیدی طی یک سال اخیر، هزینه‌های تبلیغات و تبریک‌های سال نو را که همه‌ساله به پاس یادبود و قدردانی از سوی این گروه سرمایه‌گذاری و شرکت‌های زیرمجموعه، به همکاران و طرف‌های ذی‌نفع اهدا می‌شد، صرف امور خیریه عام‌المنفعه و زیربنایی جاری نماید؛ به همین منظور، هدایای فوق تاکنون به دو مرکز اختصاص یافته که شامل موارد زیر است:

۱- تاسیس مرکز بهداشتی درمانی خیریه ارزش، واقع در منطقه صنعتی غرب بندرعباس به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به کلیه نیروی انسانی شاغل در صنایع غرب بندرعباس و نیز خانوار روستایی مستقر در این ناحیه و جمعیت شهری بندرعباس.

۲- تاسیس، احداث و راهبری هنرستان فنی حرفه‌ای و کار دانش با مشارکت موسسه خیریه فرهنگی همره افق قریب در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بندرعباس، به منظور مهارت‌آموزی به جوانان و تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز صنایع.

گروه سرمایه گذاری ارزش و شرکت‌های زیرمجموعه منجمله شرکت گندله‌سازی مادکوش امیدوار است با اقدامات فوق بتواند در راستای عمل به مسئولیت‌ها و تعهدات اجتماعی، گامی مهم و بلند در جهت توسعه خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و رفاه عمومی مردم عزیز ایران بردارد تا از این طریق، به عنوان یکی از الگوهای صنعتی و معدنی فعال و خیرخواه در جامعه شناخته شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.