سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گام بلند چادرملو در مسیر رشد تولید
11 مهر 1400 - 10:54
شناسه : 18620
مدیر مجتمع صنعتی چادرملو گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری موفق به ثبت رکوردهای مختلف در تولید گندله سنگ‌آهن شدیم و همچنین توانستیم در تولید آهن‌اسفنجی و برق نیروگاه سیکل ترکیبی با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر گام برداریم.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی چادرملو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وحید خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، اظهار داشت: خوشبختانه در بخش گندله‌سازی مجتمع توانستیم طی ۶ ماه نخست امسال با تولید یک میلیون و ۷۱۴ هزار و ۵ تن رکورد تولید ماهیانه را نیز ارتقا دهیم. البته کارخانه گندله‌سازی اردکان نیز توانست با تولید ۳۶۸ هزار و ۵۲۳ تن گندله در شهریور ماه ۱۴۰۰، به بالاترین میزان تولید ماهیانه گندله از ابتدای راه‌اندازی این کارخانه تاکنون دست یابد.

وی افزود: همچنین طبق برنامه پیش‌بینی شده در ۶ ماه ابتدای سال بایستی ۷۲۹ هزار و ۸۳۹ تن آهن‌اسفنجی تولید می‌‌شد، در صورتی که کارکنان شرکت در این کارخانه موفق به تولید ۸۱۴ هزار و ۶۰۷ تن آهن‌اسفنجی شدند و توانستند ۲٫۷ درصد از برنامه پیش‌بینی شده جلوتر گام بردارند.

مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در رابطه با میزان تولید برق نیروگاه سیکل ترکیبی، گفت: طبق برنامه پیش‌بینی شده بایستی یک میلیون و ۴۹۱ هزار و۶۰۰ مگاوات برق تولید کنیم؛ اما موفق به تولید یک میلیون و ۷۱۷ هزار و ۵۰۳ مگاوات ساعت تولید برق شدیم و ۱۵٫۱ درصد از برنامه جلوتر پیش رفتیم.

خلیلی در پایان دستیابی مجتمع صنعتی چادرملو به رکوردهای تازه در تولید را با کمترین توقف اضطراری، کیفیت بالا و بدون محصول نامنطبق مرهون کمک و تلاش جدی کارگران و مدیران این مجتمع و رهنمودهای مدیرعامل شرکت چادرملو دانست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.