سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
گام موثر وزارت صمت در مبارزه با رانت‌خواری
05 خرداد 1400 - 13:54
شناسه : 12886
نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛ نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوگیری از خام‌فروشی مواد معدنی و ترغیب معادن برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی را از جمله اقدامات تاثیرگذار وزیر صنعت، معدن و تجارت است.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: ورود شرکت‌های بزرگ و توانمند به عرصه مسئولیت‌های اجتماعی از اقدامات مهم علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مدت بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت طی این مدت در خصوص حذف امضاهای طلایی و مبارزه با رانت‌خواری گام‌های موثری برداشته است، افزود: رضایت مردم و مسئولان از مجموعه اقدامات و عملکرد انجام شده در حوزه‌های کاری وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توان به بحث آزادسازی معادن و ورود شرکت‌ها به عرصه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد.

نماینده مردم مهریر و بافق در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت مجلسیان از وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: هر چند سنگ اندازی‌هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد اما ما نمایندگان مجلس از برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت به خصوص در سالی که به نام تولید؛ پشتیبانی‎ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، حمایت می‌کنیم.

صباغیان در پایان خاطرنشان کرد: باید از افرادی مانند وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تحقق خواسته‌های مردم به خصوص در مناطق معدنی حمایت شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.