جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
گزینش، راهی موثر در تسهیل فرایند جذب ایمیدرو
22 دی 1400 - 8:52
شناسه : 22932
رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست با مدیر و کارکنانِ هسته‌ی گزینش این سازمان گفت: هسته گزینش می‌تواند در تسهیل فرایند جذب و ایجاد آرامش برای تحقق اهداف عالی ایمیدرو، موثر و نقش آفرین باشد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو در نشست با مدیر و کارکنانِ هسته‌ی گزینش سازمان، با یادآوری سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س)، شهادت سردار سلیمانی و همچنین سالروز فرمان تاریخی امام (ره) در تشکیل گزینش در کشور، اظهار داشت: ورود نیروی انسانی متبحر، متخصص و متعهد به این مجموعه علاوه بر اینکه زمینه‌ساز تحقق اهداف ایمیدرو می‌شود، سبب برجسته شدن جایگاه و اقدامات هسته گزینش سازمان نیز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مجموعه گزینش حساس و از ظرافت خاصی برخوردار است که جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: روزآمد شدن نگاه گزینش به جایگاه نیروی انسانی، یاری‌رسان این سازمان در انجام وظایف و اهداف می‌شود و آرامش و امنیت نیز برای کارکنان ایجاد می‌کند.

رییس هیات عامل ایمیدرو بیان کرد: ضروری است که همکاران گزینش با نگاه وسیع و همه‌ جانبه‌نگر در توسعه منابع انسانی متعهد و با انگیزه تلاش کنند و در راستای تقویت شاخص‌های ارزیابی خود گام بردارند.

اقدامات گزینش

حمید علی‌آبادیان مدیر هسته گزینش ایمیدرو ابتدا با برشمردن فرمان عالمانه امام (ره) در تشکیل گزینش، اذعان داشت: گزینش‌هایی که پس از دی‌ماه ۱۳۶۱ ایجاد شد، نگاه به‌روزتر و دقیق‌تری در راستای رعایت حقوق افراد ایجاد کرد. همچنین با توجه به گستره فعالیت ایمیدرو در نقاط مختلف ایران، مجموعه گزینش همواره در مسیر انجام وظایف خود، تنوع قومیتی و مذهبی را نیز مد نظر قرار داد.

وی درباره جایگاه گزینش در ایمیدرو، افزود: خوشبختانه با اقداماتی که مدیران پیشین این مجموعه داشته‌اند، اساس فعالیت‌های گزینش سازمان، محکم و استوار است.

مدیر هسته گزینش ایمیدرو به تغییرات ایجاد شده در فرایندهای گزینش اشاره کرد و گفت: در گذشته نظر گزینش درباره قراردادهای نیروی انسانی در طول سال اعلام می‌شد، اما از سال ۱۳۹۹، این مهم پیش از شروع سال جدید (۱۴۰۰) صورت گرفت که با استقبال مدیریت‌های مختلف مواجه شد.

علی‌آبادیان با بیان عملکرد آماری گزینش، گفت: طی یکسال گذشته تعداد پرونده‌های جاری به بیش از پنج هزار و ۷۲۰، تعداد پرونده‌های تشکیل شده به ۸۰۳۲، احکام صادره به ۴۳۱۲، احکام مثبت به ۴۱۸۷ و احکام رد شده به ۱۳۴ مورد رسیده است. تعداد ۱۰۴۹ پرونده از مرکز اسناد انقلاب اسلامی استعلام شده و ۱۹۶۴ موردنیز تحقیقات انجام شده و ۴۲۲۱ مورد مراجعه برای انجام تحقیقات داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به به روز شدن سیستم بایگانی گزینش، خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته سبب شده، داده‌های گزینش بیش از سایر مجموعه‌ها کامل شود.

گفتنی است، در این نشست کارکنان هسته گزینش ایمیدرو نیز توضیحات و نکاتی درباره فعالیت‌ها و دغدغه‌های این مجموعه ارائه کردند که برخی از آن‌ها شامل تاکید بر به‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد برای ایجاد تحول و تعالی، طراحی و پیاده‌سازی نخستین سیستم یکپارچه‌سازی ثبت در ایمیدرو و حتی مجموعه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و … است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.