جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
گل‌گهر، پیشتاز در حوزه ایده‌های ارزش آفرین
27 مهر 1400 - 10:24
شناسه : 19321
آیین افتتاحیه سومین جشنواره ایده‌های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی(اینوماین 3) با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو، رییس موسسه یونیدرو، معاون پژوهشی دانشگاه تهران، معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از دانشگاهیان در محل دانشگاه تهران برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌اله جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، اظهار داشت: موسسه یونیدرو که بین دانشگاه تهران و ایمیدرو ایجاد شده برگزارکننده نمایشگاه اینوماین است. لذا در صنعت به دنبال نوآوری‌های جدید هستیم که چنین جشنواره‌هایی می‌تواند به شناسایی این ایده‌ها کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه ارزیابی خوبی از حمایت شرکت‌هایی همچون گل‌گهر از اینوماین دارد، خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگی همچون گل‌گهر در این حوزه پیشران هستند و به همین دلیل نیازمند فناوری‌های جدید در حوزه‌های اکتشاف، استخراج و فراوری بوده که برای داشتن بهترین راندمان و محصول و انجام درست بازیابی، نیاز به تحقیقات دارند. این شرکت‌ها با جذب افراد خلاق و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند حوزه فناوری و نوآوری را متحول کنند.

گفتنی است، سومین اینوماین تا دو روز دیگر با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانش‌بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری پنل ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.