سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گهرزمین در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پیشتاز است
07 اسفند 1400 - 16:55
شناسه : 25112
صبح امروز مورخ 7 اسفندماه 1400 در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بردسیر، از شرکت گهرزمین به عنوان بارقه امید یاد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بردسیر که با حضور امام جمعه بردسیر حجت الاسلام و المسلمین کرمانی، حسن میرصادقی فرماندار بردسیر و محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین برگزار شد، فرماندار بردسیر ضمن اشاره به اهمیت بحث اشتغال و دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه، از تلاش‌های شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به خصوص مدیرعامل این شرکت در بحث اشتغال‌زایی قدردانی نمود و این اقدامات را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد.

وی همچنین؛ به فعالیت‌های شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گهرزمین را نمونه موفق در این زمینه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین کرمانی امام جمعه بردسیر هم ضمن اشاره به اینکه اشتغال‌زایی نمونه بارز جهاد اقتصادی است و بحث اشتغال‌زایی موجب دلگرمی مردم به نظام می‌شود از زحمات مدیرعامل گهرزمین قدردانی کرد و این تلاش‌ها را موجب ایجاد بارقه‌های امید و دعای خیر مردم در بردسیر برشمرد.

محمد فلاح مدیرعامل گهرزمین نیز با اشاره به اینکه در جلسات متعدد هییت‌مدیره گهرزمین، در خصوص سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های استان بحث شده، اذعان داشت: شهرستان بردسیر دارای ظرفیت‌های مناسبی است که این مساله موجب شده این شهرستان به عنوان نقطه سرمایه‌گذاری مد نظر قرار گیرد و تاکنون مجوز احداث چندین کارخانه در این شهرستان اخذ شده است.

وی بر آموزش نیروی انسانی فنی و متخصص بومی برای صنایع بردسیر نیز تاکید نمود و ادامه داد: همانطور که در بحث آموزش و حمایت از دانش آموزان بی بضاعت در جنوب استان قبولی‌های کنکور بسیاری داشته‌ایم، در بردسیر هم آموزش نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم محمد گلبن از پرسنل باسابقه این شرکت از سوی مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به عنوان مدیرعامل شرکت گهرفولاد بردسیر منصوب شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.