سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گهرزمین دوست‌دار دیار کریمان
03 خرداد 1401 - 18:28
شناسه : 28224
استاندار کرمان با همراهی دادستان، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان و هییت همراه به پاس فعالیت‌ها و تلاش‌های مجدانه شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی شرکت سنگ‌آهن گهرزمین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صبح امروز سه شنبه سوم خرداد ماه ۱۴۰۱، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با همراهی دادخدا سالاری دادستان کرمان، فریدون فعالی مدیر کل میراث فرهنگی استان و هییت همراه به پاس فعالیت‌ها و تلاش‌های مجدانه شرکت سنگ‌آهن گهرزمین در زمینه حفظ، مرمت و نگهداری آثار باستانی دیار کریمان از این شرکت تقدیر و تشکر به عمل آوردند. در این مراسم، محمدرضا خضری‌پور عضو هییت‌مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین به نمایندگی از این شرکت لوح سپاس را دریافت کردند.

شایان ذکر است که شرکت گهرزمین در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز ۱۴۰۱ و مرمت و بازسازی قلعه تاریخی منوجان که هم‌اکنون مرمت آن ادامه دارد را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. همچنین چندی پیش نیز قراردادی بین شرکت گهرزمین، اداره کل میراث فرهنگی استان و شهرداری سیرجان در خصوص مرمت و نگهداری اثر بی‌بدیل بادگیر چپقی سیرجان منعقد شد که به زودی اخبار امیدوار کننده‌ای به اطلاع مخاطبان گرانقدر خواهد رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.