سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
گواهینامه همولوگیشن به ذوب‌آهن اصفهان رسید
18 تیر 1401 - 15:35
شناسه : 30067
با صادرات میلگرد آجدار به کشور آلمان؛ شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در ایران، با دارا بودن استانداردها و گواهینامه‌های گوناگون، در کنار تامین نیاز داخلی، مرزهای بین‌المللی را نیز برای صادرات به بیش از بیست کشور جهان درنوردیده است و این افتخارآفرینی‌ها سبب شد، شناسنامه صنعت فولاد ایران به عنوان تنها شرکت ایرانی، در تاریخ هفتم تیر ماه گواهینامه همولوگیشن را برای صادرات محصول میل‌گرد آجدار به کشور آلمان دریافت کند.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: با توجه به مطالعه بازار و نیازسنجی انجام شده جهت صادرات به کشور آلمان، محصولات میل‌گرد آجدار مطابق استاندارد DIN488، در دستور تولید قرار گرفت، لذا با نماینده ممیزی و تاییدکننده نهایی محصول مطابق این استاندارد، جهت انجام ممیزی و ارزیابی شرایط فنی و فرایندهای سازمان با الزامات استانداردهای ISO9001 و DIN488، از انتهای سال ۱۳۹۹ هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

وی افزود: بر این اساس، کلیه فرایندها و دستورالعمل‌های مرتبط شرکت مطابق با الزامات سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و ۲۰۱۵، بررسی و ممیزی قرار گرفت که در نهایت منجر به صدور گواهینامه جهت محصول میل‌گرد آجدار مطابق با استاندارد DIN488 شد.

سیاوش خواجوی مدیر بخش فولادسازی ذوب‌آهن اصفهان، گفت: مطابق با گواهینامه همولوگیشن برای محصولات B500B که نوعی میل‌گرد آجدار است، بر اساس دستور العمل موجود در فولادسازی برای این مارک، ذوب مطابق با شرایط خاص و با توجه به کلیه پارامترها آماده شد.

محمود پور شعبان مدیر آزمایشگاه مرکزی شرکت نیز، بیان کرد: جهت انطباق با الزامات استاندارد DIN488، لازم بود تا پس از بررسی استاندارد توسط تیم کارشناسی آزمایشگاه مرکزی، تست‌ها، متد و تجهیزات مورد نیاز مشخص شود. پس از انجام این مهم، کیفیت این محصولات با انجام تست‌های مذکور با صحت و دقت بالا و با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته توسط آزمایشگاه‌های این مدیریت صحه‌گذاری شد.

علیرضا مهرابی قائم‌مقام مدیر مهندسی نورد شرکت، با اشاره به اینکه ذوب‌آهن اصفهان اولین شرکت ایرانی است که موفق به دریافت گواهینامه همولوگیشن شد، عنوان کرد: این گواهینامه، کیفیت مطلوب محصول میل‌گرد آجدار و خواص مکانیکی منحصربه‌فرد آن را نشان می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخذ این گواهینامه مسیر را برای ورود محصولات ذوب‌آهن به بازارهای کشور آلمان هموار می‌کند و ارزش‌آفرینی فراوانی را در پی دارد و این موفقیت بر پایه نیازسنجی‌های صورت گرفته توسط معاونت بازاریابی و فروش و به منظور حضور در بازارهای اروپایی با همکاری بخش‌های مختلف شرکت به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.