چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
یاریگری از جنس فولاد
16 شهریور 1400 - 10:44
شناسه : 17346
مدیرعامل شرکت فولادمبارکه گفت: این شرکت از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از هیچ اقدامی جهت کاهش ابتلا به این بیماری دریغ نورزیده و تا ریشه‌کنی کامل کرونا نیز در کنار مردم خواهد بود؛ شرکت فولادمبارکه پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید را براساس اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار خود قرار داده است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد مبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه با اشاره به دغدغه‌های این مجموعه فولادی نسبت به جامعه، اظهار داشت: شرکت فولادمبارکه به عنوان سازمانی پیشرو در قلمرو مسئولیت‌های اجتماعی، رفتار سازمان را در محیط اجتماعی، فراتر از قلمروهای صرفا اقتصادی تعریف نموده و جنبه‌های اجتماعی و بهبود رفاه جامعه پیرامونی خود را نیز همواره مدنظر قرار داده است.

وی افزود: این شرکت به عنوان سازمانی جهان‌تراز و مسئولیت‌پذیر همواره تلاش کرده است با همکاری و هماهنگی مسئولان منطقه، استان و کشور با نگاه ملی به بهترین شکل ممکن به ایفای نقش شهروندی خود همت گمارد؛ ضمن اینکه با تغییر و تحول و رشد و شکوفایی سازمان در تولید، این نقش نیز روندی روبه رشد را در پش گرفت. 

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، گفت: در راستای حمایت از مراکز درمان‌گر بیماران کرونایی کشور، شرکت فولادمبارکه در کنار جدیّتی که در تولید محصولات خود داشته است، تاکنون موفق به تامین بیش از ۲۰ هزار تن اکسیژن رایگان مورد نیاز بیمارستان‌های درمان‌گر بیماران کرونایی سراسر کشور شد.

عظیمیان بیان کرد: شرکت فولادمبارکه در شرایط قرمز و حاد کرونایی به تامین اکسیژن رایگان بیمارستان‌ها اکتفا نکرده و با مساعدت ۱۵ میلیارد ریالی خود، اقدام به افزایش ظرفیت ۷۰ عددی تخت‌های بیمارستان تخصصی سیّار شهید آیت‌الله صدوقی شهر اصفهان نموده است.

وی ادامه داد: بیمارستان تخصصی سیّار شهید آیت‌الله صدوقی امسال با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح و راه‌اندازی شد که شرکت فولادمبارکه بدون فوت وقت، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین تخت‌های مورد نیاز این بیمارستان را در دستور کار خود قرار داد.

مساعدت ۲۰ میلیارد ریالی فولادمبارکه برای خرید دستگاه سیتی‌اسکن بیمارستان محمدرسول‌الله

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اذعان داشت: گروه فولادمبارکه به طور میانگین روزانه بیش از ۷۰ تن اکسیژن رایگان در اختیار بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کشور به منظور درمان بیماران کرونایی قرار داده است، به نحوی که از ابتدای شیوع این ویروس در کشور تا پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۱۱ هزار تن و تا امروز بیش ۲۰ هزار تن اکسیژن مایع جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا بدون دریافت هیچ وجهی، تحویل داده است. علاوه بر این تا امروز بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مساعدت به بیمارستان‌ها، شبکه‌های بهداشت و درمان کشور جهت خرید تجهیزات درمانی و مواد ضدعفونی‌کننده حوزه بیماری کرونا توسط شرکت فولادمبارکه صورت گرفته است.

عظیمیان تصریح کرد: شرکت فولادمبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی، برای تجهیز بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه به دستگاه سی‌تی‌اسکن«مولتی‌اسلایس»، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال مساعدت کرد که این امر منجر به بی‌نیازی شهروندان و بیماران شهرستان مبارکه از ترددهای بین شهری غیرضرور و مراجعه به بیمارستان‌های مرکز استان اصفهان خواهد کرد.

فولادمبارکه مسئولیت اجتماعی خود در قبال کرونا را به منصه ظهور رسانده است

سعید رئیسی‌زاده رییس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه، گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن مولتی‌اسلایس تنها ابزار تشخیص میزان درگیر شدن ریه مبتلایان به ویروس کرونا است که با توجه به فرسودگی تنها دستگاه سی‌تی اسکن «۲ اسلایس» موجود در بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله(صل‌اله‌علیه‌وآله)، این بیمارستان نیازمند دستگاه جدید بود.

وی ادامه داد: ارزش ریالی دستگاه مذکور، ۲۰۰ میلیارد ریال است که شرکت فولادمبارکه علاوه بر مساعدت‌های گذشته که به تکمیل تجهیزات درمانی بیماری کرونا و تحویل اکسیژن رایگان به این بیمارستان نموده، در این مرحله نیز با تامین بخشی از هزینه آن، مسئولیت اجتماعی خود در قبال بهبود شرایط و وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور را به منصه ظهور رسانده است.

رییس بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه در پایان با تاکید بر ضرورت ارتقای شرایط مراکز درمانی درمانگر بیماران کرونایی، خاطرنشان کرد: بیمارستان حضرت محمدرسول‌الله(صل‌الله‌علیه‌وآله) شهرستان مبارکه یکی از بیمارستان‌های تحت سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دارای ۱۱۱ تخت خواب فعال است که نقش مهمی در درمان مبتلایان به ویروس کرونا داشته است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.