چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
یوتیلیتی قلب تپنده شرکت و اساس تولید
04 اسفند 1401 - 11:09
شناسه : 33681
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد مهدی کوهی، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: تولید، رمز بقای شرکت‌ها در صنعت محسوب می‌شود و مدیریت هزینه‌ها سبب ارتقا تولید. از مسیر هم‌افزایی، چراغ تولید فروزان خواهد شد و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : شرکت ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، به همراه معاون بهره‌برداری شرکت و تنی چند از مسئولین شرکت، از بخش‌های مختلف مدیریت تولید توزیع برق کارخانه بازدید نمودند و طی جلسه‌ای در خصوص فعالیت صورت‌گرفته در این مدیریت و برنامه‌های پیش رو به بحث و گفت‌وگو پرداختند.
مدیرعامل شرکت گفت: تولید، رمز بقای شرکت‌ها در صنعت محسوب می‌شود و ذوب‌آهن اصفهان نیز به‌عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا از اولین روز حضورم در کارخانه، بازدیدهای میدانی و ارتباط چهره‌به‌چهره با کارکنان خط تولید را محور اصلی برنامه‌ها قرار دادم.
وی افزود: مدیریت هزینه‌ها در شرکت نیز به منظور ارتقاء تولید و گسترش سبد محصولات ارزش‌افزا همواره مورد توجه قرار دارد، زیرا از مسیر هم‌افزایی، چراغ تولید فروزان خواهد شد و خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان از ثمرات آن بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: یوتیلیتی قلب تپنده شرکت و اساس تولید است و همچنین خود، تامین شدن صنایع را در مبحث انرژی به صورت جدی دنبال می کند.
خوشبختانه ذوب‌آهن اصفهان با نگاه مهندسی به راه‌اندازی و توسعه نیروگاه‌ها پرداخته که یک اقدام قابل تحسین به شمار می‌رود .
مهدی کوهی اظهار داشت: هر گونه سرمایه‌گذاری در بخش یوتیلیتی‌ها هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری بلند مدت محسوب می‌شود که نسل‌ها از ثمرات و برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.