جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
۶۱ درصد تولید فولاد خوزستان راهی بازارهای داخلی شد
24 آذر 1399 - 4:25
شناسه : 3238
مهران عباس زاده، معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان در جلسه امروز مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این شرکت با اشاره به تحویل ۲.۴۸ میلیون تن محصول به بازارهای داخلی و صادراتی توسط فولاد خوزستان در ۸ ماهه اول سال گفت: ۶۱ درصد از این تولیدات راهی بازار داخلی و تنها ۳۹ درصد روانه بازارهای صادراتی شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از دنیای معدن؛ مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان با هدف تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت امروز و با حضور ۵۳ درصدی سهامداران برگزار شد.
مهران عباس زاده، معاون منابع انسانی شرکت فولاد خوزستان در این مجمع گفت: فولاد خوزستان با توجه به برنامه های توسعه ای، در پی افزایش سرمایه است و آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال ۹۷ بوده است.
وی برنامه فولاد خوزستان، را افزایش سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی از محل انباشت سرمایه مطرح کرد و عنوان داشت: رکوردهای متعددی در بخش تولید و حوزه های ستادی تحت مدیریت و هدایت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت اتفاق افتاده است. همچنین در ۸ ماهه گذشته برنامه تولید ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار تن محقق شده و به جرات می توان گفت از برنامه پیش هستیم.
معاون منابع انسانی شرکت ادامه داد: حفظ روند افزایشی تولید بسیار مهم است و تا پایان امسال قطعا به سقف عملیاتی شرکت یعنی ۳.۸ میلیون تن دست خواهیم یافت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به فروش ۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تنی شرکت در ۸ ماهه ابتدایی اسال گفت: ۶۱ درصد از این میزان در بازار داخل به فروش رسیده و ۳۹ درصد به صادرات اختصاص یافته است.
عباس زاده اذعان داشت: در بین سال های ۹۶ تا ۹۸ ارزش صادرات شرکت نزدیک به ۳ میلیارد دلار بود و در شش ماهه امسال تنها ۲۶۴ میلیون دلار صادرات فولاد خوزستان بوده است.
وی ادامه داد: در برنامه سند چشم انداز ۱۴۰۴ صنعت فولاد با فراز و نشیب هایی همراه است که یکی از اصلی ترین آنها کمبود کنسانتره است و لذا فولاد خوزستان به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه است از اینرو در پی تکمیل زنجیره در فولاد خوزستان هستیم تا به اهداف استراتژیک دست یابیم.
گفتنی است، در انتها مجمع با افزایش سرمایه ۱۶۲ درصدی شرکت فولاد خوزستان به توافق رسیدند و بر اینن اساس افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان از مبلغ ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته با تایید سهامداران از محل سود انباشته و ه منظور اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای تصویب شد.
پیش از این شرکت ملی صنایع مس نیز توانست در راستای تحقق سیاست های ایمیدرو، بزرگ ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس را با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومانی به ثبت رساند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.