سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
۱۰۰ معدن غیرفعال در خراسان رضوی احیا شد
17 خرداد 1400 - 12:27
شناسه : 13362
رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سال 1399 تولید حدود ۱۰۰ معدن در استان از صفر افزایش یافت و از حالت غیرفعال به حالت نیمه فعال یا فعال در آمده است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدرضا افشین رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در خصوص احیاء معادن راکد در استان طی سال گذشته، اظهار داشت: در خراسان رضوی ۹۵۰ پروانه بهره‌برداری معادن وجود دارد که در سال گذشته تعداد پروانه بهره‌برداری معادن فعال و نیمه فعال در استان حدود ۵۰۰ عدد برآورد شده است.

وی در خصوص وضعیت فعالیت معادن در خراسان رضوی طی سال ۱۳۹۸، افزود: همچنین در سال ۱۳۹۸ تعداد پروانه بهره‌برداری معادن فعال و نیمه‌فعال در استان حدود ۳۴۰ بود.

رییس اداره امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: طی سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ تولید حدود ۱۰۰ معدن در استان از صفر افزایش یافت و از حالت غیرفعال به حالت نیمه فعال یا فعال درآمد.

افشین بیان کرد: تعداد معادن فعال در سال ۱۳۹۹ رشد داشته است که سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش معادن فعال حدود ۱۶۰ واحد بود.

وی در پایان با اشاره به اشتغال‌زایی ۹۵۰ پروانه بهره‌برداری معدنی در استان، خاطرنشان کرد: این تعداد پروانه بهره‌بردای معادن در خراسان رضوی موجب اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.